Άλλη μια μέρα είχε ξημερώσει αν και δεν είχε πολλή σημασία αφού στο Τσίρκο Ντι Ντολόρε όλες οι μέρες ήτα ίδιες. Τα ζώα έπρεπε πάλι να σηκωθούν νωρίς και να προπονηθούν γιατί είχαν άλλη μια παράσταση να δώσουν. Έπρεπε να ψυχαγωγούν τόσο κόσμο, σοβαρή δουλειά!
'Άκουσα καλά χθες βράδυ? Της είπε ότι δεν την θεωρεί απλώς φίλη του και εκείνη συμφώνησε?', ρώτησε χαμηλόφωνα ο Τόνι την Μπέλλα.
'Τελικά είσαι πολύ κουτσομπόλης', του είπε εκείνη γελώντας.
'Δεν είμαι! Δεν ξέρεις τι λες μου φαίνεται!', παραπονέθηκε ο μαύρος πάνθηρας γυρίζοντας την πλάτη του.
'Τόνι, σε μένα μιλάς. Ξέρω πολύ καλά πότε κρυφακούς και πότε όχι', τον πείραξε εκείνη.
'Δεν τον συμπαθώ ιδιαίτερα αλλά πιστεύω είναι καλός για την Κλόη'
'Νομίζω έχεις δίκιο'
'Πάλι καλά δηλαδή γιατί φαντάσου να είχε βάλει εσένα στο μάτι! '
'Άντε πάλι! Τα είπαμε αυτά. Όταν είχε έρθει έκανε έτσι για να προκαλεί τα βλέμματα'
'Κολλητέ!', φώναξε ο Τόνι τον Μπρόντι, ο οποίος ερχόταν προς το μέρος τους. 'Εσένα ακόμα σε τρέμει ο ασπρούλης', συνέχισε κοροιδεύοντας τον Ένζο ο οποίος τον αποκαλούσε μαύρο ή μαυρούλη πολλές φορές μεταξύ αστείου και σοβαρού. Ο Μπρόντι πάντα γελούσε με τον τρόπο που ο Τόνι αποκαλούσε τον Ένζο ασπρούλη, ήταν ξεκαρδιστικό! Η Μπέλλα, απλά έκανε έναν μορφασμό αγανάκτησης, καθώς της ήταν δύσκολο να ανεχτεί την ανωριμότητα των αγοριών.
'Λες ε?', ρώτησε ο Μπρόντι, μπαίνοντας σε σοβαρές σκέψεις.
'Σίγουρα. Του έχει στοιχίσει πολύ που δεν είναι εκείνος βασιλιάς'
'Παιδιά...', πήγε να τους διακόψει η Μπέλλα αλλά αυτοί συνέχιζαν.
'Η αλήθεια να λέγεται, είναι ψηλομύτης', συνέχισε ο Μπρόντι.
'Παιδιά...', προσπάθησε πάλι η Μπέλλα να τους σταματήσει αλλά εκείνοι εξακολουθούσαν να μην ακούνε.
'Ψηλομύτης όσο δεν πάει!'
'Σαν γιαγιάδες στα πίσω καθίσματα κάνετε', ακούστηκε η φωνή της Κλόη που ερχόταν από πίσω τους, κάνοντάς τους να παγώσουν για λίγο. 'Δεν έρχονται για την παράσταση, μονάχα σχολιάζουν τι φοράει ο ένας και τι φοράει ο άλλος. Έτσι κι εσείς, χάνετε όλη την ουσία!', τους είπε και πήγε να φύγει. Ο Μπρόντι έτρεξε κοντά της και ο Τόνι έμεινε λίγο να κοιτάζει την Μπέλλα, αμήχανα.
YOU ARE READING
Circo Di Dolore
General Fiction''Τσίρκο Ντι Ντολόρε'' ή αλλιώς ''Το Τσίρκο της Πίκρας''. Όλα ξεκίνησαν με μία κατάρα...Την ιστορία της αφηγείται μία θεία στα ανίψια της, (όπως βλέπουμε από το ημερολόγιο της Κορίν) σχετικά με το πως είναι να είσαι μέρος του πιο γνωστού τσίρκου στο...