Εννοείται πως και κανείς δεν μιλούσε στον Ένζο και πως όλοι τον κοιτούσαν περιφρονητικά τις επόμενες μέρες μετά από αυτό το σκηνικό. Μάλιστα όλοι φρόντιζαν να βρίσκονται κοντά στην Κλόη, όσο ήταν τουλάχιστον έξω απ΄τα κλουβιά τους.
'Αρκετό χρόνο περνάει δίπλα του εκεί μέσα. Καλύτερα να μην περνάει κι άλλο εδώ', είπε η Λίντα, κρατώντας την αδελφή της δίπλα της συνεχώς, σε κάθε προπόνηση. Ανησυχούσαν πολύ η μία για την άλλη... Έτσι κάνουν τα αδέλφια άλλωστε κι ας μην το παραδέχονται πολλές φορές.
'Παιδιά μπορώ να προστατεύσω τον εαυτό μου', έλεγε η Κλόη νιώθοντας πως η υπερπροστατευτικότητα των φίλων της την έπνιγε.
'Κοίτα τον! Όχι κοίτα τον! Έχει το βλέμμα του δολοφόνου! Πώς γίνεται να μην φοβάσαι? Αυτό το κτήνος κοιμάται ακριβώς δίπλα σου κάθε βράδυ. Τρώει μαζί σου κάθε μέρα και περνάει πολλές ώρες φέρνοντας βόλτες πάνω κάτω μέσα στο κλουβί, γύρω σου. Κι αν αποφασίσει να σε σκοτώσει?', έλεγε όλο τρόμο η Κλειώ, κοιτάζοντας παράλληλα από μακριά τον Ένζο γεμάτη οργή.
Εκείνος ανταπέδιδε τα βλέμματα, μόνο που το δικό του βλέμμα ήταν σαφώς πιο επιβλητικό και τρομακτικό από των υπολοίπων.
'Εγώ δεν τον φοβάμαι και τόσο', πετάχτηκε η Κλόη.
'Ούτε και γω, να σας πω την αλήθεια', συμπλήρωσε η Μπέλλα.
'Ναι πες μας ότι τον συμπαθείς κιόλας', μουρμούριζε με ζήλια ο Τόνι. Πολλές φορές είχε πιάσει τον εαυτό του να αναρωτιέται αν η Μπέλλα έβρισκε όμορφο τον Ένζο, εξαιτίας της φύσης τους.
'Δεν είπα ότι τον συμπαθώ. Απλά δεν τον φοβάμαι. Ξέρω ότι όποια στιγμή κι αν μου επιτεθεί, μπορώ να τον κερδίσω', τον διόρθωσε η Μπέλλα.
'Και πάλι... Εσύ μπορεί να έχεις την δύναμη να τα βάλεις μαζί του, η Κλόη όμως όχι', πετάχτηκε ο Τζόννυ.
'Και τί θα μου κάνει δηλαδή? Πείτε ότι με σκοτώνει, ε και? Έχω καιρό που είμαι νεκρή. Δεν αντέχω άλλο εδώ μέσα, με χτυπούν και δεν αντιδρώ, με βρίζουν... δεν αντιδρώ, με ξεφτιλίζουν... δεν αντιδρώ, με εκμεταλλεύονται και δεν κάνω τίποτα για αυτό. Μου έδωσε πολλή χαρά ο ανιψιός μου, όμως κι αυτόν μου τον στέρησαν, όπως και πολλά άλλα ζώα που θεωρούσα οικογένεια...', ήταν τα λόγια της, που έκαναν τους πάντες να αναλογιστούν την ύπαρξή τους μένοντας αμίλητοι για λίγο. Ύστερα, απομακρύνθηκαν λίγο, ανοίγοντας τον κύκλο του είχαν δημιουργήσει για να προστατεύουν την φίλη τους. Ο καθένας ακολούθησε τον εκπαιδευτή του για να ξεκινήσει το νούμερό του, με την Κλόη και τον Ένζο να περιμένουν ακόμα τον δικό τους, μιας και θα μοιράζονταν οι δυο τους το καινούριο νούμερο.
VOUS LISEZ
Circo Di Dolore
Fiction générale''Τσίρκο Ντι Ντολόρε'' ή αλλιώς ''Το Τσίρκο της Πίκρας''. Όλα ξεκίνησαν με μία κατάρα...Την ιστορία της αφηγείται μία θεία στα ανίψια της, (όπως βλέπουμε από το ημερολόγιο της Κορίν) σχετικά με το πως είναι να είσαι μέρος του πιο γνωστού τσίρκου στο...