9.BÖLÜM

1.5K 102 7
                                    

9.BÖLÜM

"Be-ben bişey yapmadım sana."dedim.

    "Ama bunu sana ödetmeliyim.Senin yakınlığına alışmalı ve gelebilecek görevlerde etkilenmekten kendimi korumalıyım."dedi.

    "Ne ne yapacaksın bana?"dedim korkarak.Aklıma gelenleri yapmayı planlıyorsa o zaman yanmıştım.Bu adamın yeşil gözlerinden neler geçiyordu?

    Sonra bedenini benden uzaklaştırdı ve elini saçlarının arasından geçirerek odanın içinde volta atmaya başladı.Bu halinden korkuyordum ve titremeye başlamıştım.

    Bir anda bana döndü ve yüzündeki sert ifadeyi düzeltip gülümseyerek;"Özür dilerim Gül.Kendimi tutamadım.Aslında yapım şirketineydi bütün öfkem,ama bunu sana yansıttım."dedi.

    Ben de yaslandığım duvardan uzaklaşarak yatağa doğru ilerledim.Yatağa oturduğumda yanaklarımın ıslandığını farketmemle ,ağzımdan kaçan küçük bir hıçkırığa engel olamamıştım.Hayatımın en saçma ve en zor 7 günüydü.Kolay kolay ağlamayan ben ,bir ağlama krizinin ortasındaydım.Yamaç da yanıma oturdu ve beni kendine çekerek bana sarıldı.

      "Ağlama artık.Özür diledim.Ama sana söylediklerimde kararlıyım."dedi.

       Gözyaşlarımı elimin tersiyle silip anlamaz gözlerle ona baktım.

      "Ne demek oluyor bu şimdi?"dediğimde gülümseyip bana sarıldı.Bu şakamıydı.Yamaç bana iyi mi davranıyordu yani?

      "Bu yarışmayı sen de ben kadar kazanmak istiyorsan ve yapım şirketinin gözüne batan bir çiftsek,birbirirmizin yakınlığına alışmalı ve bir sonraki programlardaki ,yakınlaşmalarımızda olabildiğince normal olmalıyız."dedi.

      "Yakınlaşma derken?"dedim.Gözbebeklerim ,aklıma gelen senaryolarla iyice büyümüştü sanki.Nasıl yakınlaşacaktık ki birbirimize?Zaten hayatımda bir erkeğe bu kadar yaklaşmadımdı ki ben.

      "Senin de benim de sınırlarımızı zorlayacak olan türden bir yakınlaşma"dediğinde yutkunma isteğime engel olamamıştım.

       "Olmaz!"dedim.

       "Bir düşün Gül!Bu kararı vermek zor ama bundan başka çaremiz yok.Benim bu paraya herşeyden çok ihtiyacım var.Bu yolda da herşeyi yapmaya hazırım.Senin de hemen elenmeni istemiyorum.Sırf bu yüzden.Yoksa ben kendimi hertürlü tutarım ve aşık olmam."dedi.

       Hah.Ben de diyordum asıl öküz Yamaç nereye gitti diye?Meğerse fazla uzaklarda değilmiş.Sinirlendim ve derin bir nefes alıp,duruşumu dikleştirdim ve onun gözlerinin içine bakarak;

    "Bana bak Yamaç Efendi!Bu parayı istesen de alamayacaksın çünkü asıl ben "kimseye" aşık olmayacağım ve para benim olacak.Bu yakınlaşma palavralarıyla da beni kendine aşık edip elenmemi planlıyorsan ,avucunu yalarsın.Benden söylemesi.Hadi şimdi soğuk bir duş al da kendine gel!Ne de olsa bana yakınlaşmak seni altüst etti.Soğuk suyla tenimin sana hissettirdiklerinden uzaklaşırsın."dedim ve onu iyice sinir ettim.

      Yamaç yanımdan kalkarak,homurdana homurdana banyoya girdi ben de ondan sonra duş alıp yatacaktım.Aslında ondan bende etkilenmiştim.Bu yaşadığımız yakınlık çok fazlaydı ve vücudumu sarsmaya yetmişti.Birde benim bu kadar yakınlıklara maruz kalmadığım düşünülürse gerçekten de çok çok fazlaydı.

AŞIK OLURSAN KAYBEDERSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin