3.BÖLÜM

2.1K 129 11
                                    

Yeni hikeyeme vote ve yorumlarınızla destek verir misiniz?Eğer bunu yaparsanız beni çok mutlu edersiniz.Çünkü benim için yorumlarınız çok değerli.Sevgiler.... :)

     3.BÖLÜM

      *GÜL*

   Esma ile sabırsızlıkla beklediğimiz günlerden birindeydik ve bu yarışmaya katılma hakkını, tam anlamıyla elde etmeyi herşeyden çok istiyorduk.Gerçi kanalın sahibi Hıdır Bey bize söz vermişti ama,ne kadar sözünü tutardı orasını Allah bilir.Hıdır Bey deyince kapısındaki salak geldi aklıma.Dişlerimi sıktım ve salata malzemelerini doğramaya devam ettim.Bu akşam Esma da bende kalacaktı.Son 2 güne girmiştik ve bu iki günü birlikte beklemeye  karar vermiştik.

     "Güüül!Salatayı daha yapamadın mı ben çok acıktım."dedi.

     "Babanın uşağı yok burda Esma.Yapıyoruz herhalde,sabret biraz.!"dedim.Aslında bütün sinirim o siyah saçlı ,yeşil gözlü,aptal gülüşlü gerizekalıyaydı.Adamdaki resmen özgüven patlaması ,Brad Pitt  mi sanıyor  kendini ne?Bir de yakışıklı olsa içim yanmaz.

      "Ne konuşuyoyorsun Gül?Çenen çalışacağına elin çalışsın da yiyelim şu yemeğimizi"dedi Esma.O çoktan ana yemeği yapmıştı,bense sinirden salatayı bile yapamamıştım daha.

      "O salak geldi de aklıma sinirlerim bozuldu Esma."dedim.Masaya koymak için elinde tuttuğu tabağı bana doğru uzatarak,hülyalı bakışlarla;

      "Ama diğer mavi gözlü olan çok yakışıklıydı dimi?"dediğinde ona ;

      "Ciddi olamazsın Esma.Katılacağımız yarışmada da böyle ilk gördüğün mavi gözlüye kapılacaksan boşuna yorulma canım."dedim.

      "Yok be beybisi,çocuk taş gibiydi ben de göz ucuyla baktım  işte."diye kaşlarını kaldırıp,bakış attı.Bu kız iyiki erkek olmamış.Allah biz kızları Esma'nın erkek halinden korumuş.diye düşünmüyor değildim.

       Yemeklerimizi yedik,sohbet ettik ve sabah işe gitmek için erken uyuduk.

       Her olağan sıkıcı gün gibi iş yerindeyken Esma'nın yanıma koşmasıyla herşey değişti bir anda.

       "Kabul edilmişiz.İnanamıyorum,Gül.Artık 10 milyon dolara daha yakınız!"deyince gülümseyip ona sarıldım.

       Ben onun kadar hayalperest değildim doğrusu.Ben hani şu arkadaş ortamlarındaki soğuk,mantıklı olan varya,hani pat diye görüneni söyleyen,umut vermeyen,işte o bendim.

       "Canım öyle kolay mı ?O parayı bize verirler mi hiç?Benim hala şüphelerim var.Bu programlarda hep bir hile sezerim."deyince,Esma elini 'boşver'dercesine savurup"Olsun!Biz de bedavaya yarışmaya katılan yakışıklılarla tatil yaparız,fena mı olur?"deyip göz kırptı.Aslında fena fikir değildi.Ömür boyunca çalışacaktım zaten,dediği gibi biraz tatil yapmak güzel olacak.Yarışma için tek bir engel kalmıştı o da hastane yönetiminden ikimize de o kadar uzun izin nasıl alacaktık?

       Kolkola girip izin istemek için gittiğimiz idare kısmında da yarışmaya katılacağımızı duyduklarında hiçbir zorluk çıkarmadan iznimizi vermişlerdi.Artık bir engel kalmadı.Tek sorun ekranlarda ,o kadar insanın gözü önünde 120 gün kimbilir hangi insanlarla birlikte kalmak.Hadi hayırlısı!

AŞIK OLURSAN KAYBEDERSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin