20.BÖLÜM
Yaklaşık 20 saat süren bir uçak yolculuğunun ardından Türkiyeye gelmiştik.Havaalanında bizi karşılayan kameralar eşliğinde limuzine binip kanalarıza'ya gittik ve 10 milyon dolarlık çekimi aldım.Çok ilginçti bu.Artık zengindim.Çeki bankaya uğrayıp bozdurdum ve adıma açtırdığım hesabıma yatırdım.Şimdilik bankada durması daha iyiydi.Sonra kendi küçük daireme gidip,üzerimdeki yorgunluğun hakkından gelmeliydim.En azından önümüzdeki hafta boyunca evden çıkmamayı düşünüyordum.Tam valizimi yerleştirmiş ve kendimi televizyonun karşısındaki kanepeye atmıştım ki kapı çaldı.Söylene söylene kapıyı açtığımda karşımda görmeyi istediğim son kişi vardı.Emine Teyze.
"Kızım hoş geldin demek için geldim.Beni içeri davet etmeyecekmisin?"deyip kendisini zorla içeri davet ettiren Emine Teyze'nin malum sorgularından birisine başlıyorduk.
"Birşey içermisin Emine Teyze?"
"Bir çay demlersen içerim güzel kızım."Dedi.(Ufff.Emine teyze çay uzun sürer ama.)
"Kahve yapıyım istersen Emine Teyze.Seni çay demlenene kadar bekletip de zamanını almıyım."dedim.
"Yok kızım.Sen çay koy.Ben beklerim.Zaten Sabahat Teyzende gelecek."(Şimdi yandım işte.)
Çaresiz mutfağa gidip demliğe çay suyu koydum.İçeri Emine Teyzenin yanına girdiğimde hemen sorguya başladı;
"Gül söyle bakalım bana kızım.O öpüştüğün yakışıklı çocuğu neden elinden kaçırdın?Biz de seni sonunda evlenecek sanıyorduk.İnsan para için o çocuktan vazgeçer mi?Bir daha nerden bulacaksın onun gibisini?"
"Emine Teyze benim kimseyle zaten evlenmek gibi bir niyetim yok ki.O yüzden bir arayışta da değilim."dedim.Sesim olabildiğince sinirli çıkmıştı.
"Neden öptün ya o çocuğu okadar?"(Hah şimdi bunun izahını bu kadına nasıl yapıyım ben ya)
"Teyzeciğim.Bütün o izlediklerin yarışma icabıydı yani yalandı."dedim.
"Yani öpüşmedin mi sen?"
"Öpüştüm tamam.Ama bu format gereğiydi.Bişey hissederek değil."
"Ben formattan falan anlamam Gül.Çocuğu öptüysen nasıl bişey hissetmezsin.Bak ben Hasan Amcanla öpüşürken..."
Artık ne dinlediğimi ne sorduğunu anlamıyordum.Sabahat Teyze de geldiğinde bu mevzu uzadı da uzadı.Sonunda gittiklerinde rahatlamıştım.Bu ne ya tam yarışmadan ve Yamaç'tan kurtuldum derken komşu teyzelerin sorgusunda sıkıştırıldım.Ortalığı toparladığımda akşam olmuştu.Yarışma boyunca ayrı olduğum telefonumun sesiyle irkildim ve elime aldığımda ekranda gördüğüm isme hiç şaşırmadım.
"Efendim Esma!Kızım daha bugün ayrıldık senle.Ne için arıyorsun beni?Sevgilinle ilgilensene sen."dedim.
"Aslında tam da bunun için aramıştım tatlım."dedi Esma.
"Nasıl yani?"
"Yarın akşam Arda'nın ailesi bize geliyor.Bir tanışma yemeği yiyeceğiz ve bu yemekte senin de olmanı istiyorum.Biliyorsun sen benim için kız kardeş gibisin ve annem de benim gibi düşünüyor ve seni davet ediyor tatlım."
"Esmacığım ,canım.Bak ben gelmesem.Şimdi sıkılırım.Aile tanışmaları falan beni sıkar.Zaten komşu teyzelerin elinden yeni kurtuldum.Lütfen gelmeyeyim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞIK OLURSAN KAYBEDERSİN
Teen FictionTANITIM Bir yarışma düşünün...Tam 120 gün sürecek olan yarışmanın ödülü 10 milyon dolar.Yarışma şartlarıysa ıssız bir adada kalan yarışmacılarımızın 120 gün içinde birbirlerine aşık olmaması gerekiyor.Aşkını seçen parayı kaybediyor.Kendinize güven...