18.BÖLÜM

1.5K 84 9
                                    

   18.BÖLÜM

  

  "Yinede gidecekmisin Gül?"diyen ve arkamdan kollarını belime saran Yamaç'ın güçlü kolları arasında kendimi küçücük hissetmiştim.Onu bukadar yakınımda hissetmek ve bu akşam yaşadıklarımız alacağım intikam planlarını uygulamaya sokmamda kararsızlıklar yaşamama neden oluyordu.Yinede onun burnunun azıcık sürtülmesi gerektiğine inanıyor ve bu şımarık adamın küçük bir ders alması gerektiğini savunuyordum.Bu hayatta her istediğine kolayca sahip olmamalıydı değil mi?Yaşasın kötülük!

  "Sanırım evet.Ona söz verdim.Ben sözlerimi daima tutarım."dedim ve kollarının arasından çıkarak,hazırlanmaya devam ettim.Bu sırada kapı çalmıştı ve kapıyı açan Yamaç ,karşısında Yalçını görmesiyle,oldukca sinirlendiğini belli eden bir ses tonuyla ;"Gül gelmeyecek!"dedi.

    Yamaç'ın bu sözünü duyduğumda hemen kapıya koştum ve"Hayır Yalçıncığım geliyorum.Yamaç sanırım sana şaka yapmak istedi."dedim ve onu elinden çekip "gelsene içeri"dedim.Zaten hazırlanmıştım.

    Yalçın gözlerini Yamaç'a dikip,tek kaşını havaya kaldırarak"Eminim şaka yapmak istemiştir "dedi.

    Yamaç"Ya ya.Evet şaka yaptım."diye ekleyip  sinirli bir gülümseyiş gönderdi.Bu nasıl oluyor demeyin.Yamaç'ın sahte gülümsemeleri genelde sinirli oluyor işte.

    Saçıma yaptığım bir iki fırça darbesiyle hazırdım.Sarı elbisemi tekrar giymiştim ve beyaz babetlerimle oldukca şirin görünüyordum.Aynaya son bir kez baktıktan sonra odada gözlerini bana dikmiş olan ve arada bir birbirlerine öldürücü bakışlar gönderen iki yakışıklıya dönüp "Ben hazırım.Çıkalım mı Yalçın?"dedim.

     Yalçın gülümseyek koluna girmem için kolunu bana doğru uzattığında ben tam koluna girmek için hareket etmiştimki,Yamaç'ın kolumdan tutarak adeta beni sürüklemesiyle ne olduğumu anlamadan kendimi dışarıda bulmuştum.Evet,evet sanırım bu adam beni kıskanıyor ,yada erkekler arasında herzaman olan şu testesteron savaşlarından birisine tanıklık yapıyordum galiba.Ona ters ters bakıp"Sen de mi geliyorsun?"dedim.

    O güzel dişlerini ortaya serip sırıtarak"Evet.Bu parti halka açık değil mi?"dediğinde gözlerimi devirdim.

    "Tamam."dedim.Birlikte sahildeki partinin olduğu yere yürümüştük.Üçümüzün arasındaki sessizlik korku filmlerindeki en çok korktuğumuz sahnenin bir öncesinde olan sessizliğe eşdeğerdi.Neyseki parti alanı o kadar da uzak değildi de bu iki adamın arasında kalmaktan kurtulmuştum.Yada ben öyle sanıyordum...

     Parti alanı çılgınlar gibi dans eden insanlarla dolup taşıyordu.Bu etkinlik ayda birkez burda yapılıyordu.Esma'yı da dans edenlerin arasında Arda ile sarmaş dolaş dans ederken görmek beni mutlu etmişti.Melis de buralarda mıydı acaba?Sahi Yalçın niye Melise teklif etmedi ki?Neyse ya.

     Esma beni görünce Ardanın kollarının arasından ayrılıp bana doğru geldi ve sımsıkı sarılıp"Gelmezsin sanıyordum."dedi ve iki yanımda duran Yalçın ve Yamaç'a bakıp  kulağıma yaklaşıp "Kızım bu ne ballılık,el bir tane bulamaz sen iki yakışıklıyıda peşinden sürüklemişsin?"dediğinde onu çaktırmadan çimdikleyip sırıttım ve konuyu değiştirdim. "Yaaa evet.Elbisemi ben de beğendim."dedim.Esma da konuyu toparlayarak beni dans pistine doğru sürükledi ve dans etmeye başladık.Hareketli ve oldukca güzel olan bu ilk defa dinlediğim müzik, kulağa çok hoş geliyordu.İkimizde kıvrak hareketlerle dans ediyorduk.Sonra Arda da yanımıza geldi ve ellerini Esmanın beline doladı.Tam o anda benimde belimde olan ellerle arkamı döndüğümde ,bu ellerin sahibinin Yalçın olduğunu görmüştüm.Ona gülümseyip dans etmeye devam ettim.Gözlerim istemsizce Yamaç'ı aramıştı.Onu tam karşımda yüz kasları gergin ve yumruğunun birini de sıkılmış olarak gördüğümde istemsizce alt dudağımı dişledim.Bu istediğim bir tabloydu.Onu sinirlendirmek şuanda intikam planımın tıkır tıkır işlediğinin göstergesiydi adeta.Sonra hızla yanımıza gelip beni adeta Yalçının kollarından sökerek alıp kendisi sardı belime kollarını.Onun sarılmasıyla tüm bedenim tanıdık olan ürpertilerle kaplanmıştı yine.Bu adam bunu nasıl başarıyor böyle?

AŞIK OLURSAN KAYBEDERSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin