A/N

1.6K 25 10
                                    


HI EVERYONE. I JUST WANT TO SAY THANKYOU FOR READING MY STORY KAHIT NA IT DIDN'T SATISFY U HAHAHA AND SORRY FOR ALWAYS WAITING FOR THE NEW CHAPTERS. THANKYOU FOR ALWAYS SUPPORTING THIS STORY :)

BUT I THINK I CAN'T UPDATE ANYMORE OR I JUST REALLY NEED A TIME FOR MY SELF. I NEED MORE TIME FOR STUDIES AND MY ANXIETY IS GETTING HIGHER AND HIGHER.

I HOPE U ALL UNDERSTAND ME :((

I NEED TO HEAL. I KNOW IM NOT LIKE THE OTHER AUTHORS NA THEY CAN HANDLE ANYTHING JUST TO GIVE Y'ALL UPDATES. KAYA KO NAMAN NAG SABAY SABAY LANG TALAGA. FAM. PROB, STUDIES, SELF PROBLEM.

SORRY KUNG GANTO SINASABI KO :)

BUT IF I THINK IM OKAY NA GONNA UPDATE IT SOONER OR LATER, DON'T WORRY NASIMULAN KO NA YUNG NEXT CHAPTER KAYLANGAN KO NALANG DAGDAGAN :) SO I HOPE U ALL CAN WAIT FOR IT :))

OR IF U CAN'T WAIT I HAVE OTHER ONE SHOT STORIES ON MY PROFILE U CAN VISIT THERE TIGNAN NYO KUNG MAGUGUSTUHAN NYO.

AND YEAH. BLACKPINK'S ANTICIPATED ALBUM IS RELEASING TOMORROW. LET'S SUPPORT THE PINKS AND PAY BACK WHAT HARDSHIP THEY PUT ON THE SONGS :)

WE CAN DO THIS OKAY? LET'S SUPPORT EACH OTHER :)

WAIT FOR THE NEXT CHAPS, IM PLANNING TO FINISH THIS STORY TOO PAG BALIK KO :)

AND ITS KINDA SWEET WHEN U VOTE EVERY CHAPTER .

THANKYOU FOR UNDERSTANDING <3



reread the other chaps and vote.

Always YOUTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon