Gözüme bütün yakıcı ışınlarını gönderen güneş sayesinde yeni güne mutlu bir şekilde olmasa da merhaba demiştim.Her gün yaptığım gibi bugünde ilk yarım saatini asla yataktan kalkmadan hayatı sorgulama yapardım,başım gözüm dağınık şekilde bu sorgulamamı da bitirdekten sonra yavaşca yataktan kalkıp terliklerimi giydim.Tuvalet ihtiyacımı karşılamak için lavobaya ilerlerken tanrıya en içten dileklerimle Edibenin kahvaltıyı hazırlamış olmasını diledim,umarım bu arkadaşına güzel bir kıyak yapardı.İhtiyacımı karşıladıktan sonra mutfağa geçtim.Gözlerim yaşlıydı,kalbimse gururlu Edibenin kahvaltıyı hazırlamış olması bunları tetiklemişti.
"Masanın üstünde kahvaltılık bir şeyler mi hazırlanmış yoksa yanlış mı görüyorum?"
Edibe:"Bu mükemmel ötesi arkadaşın senin için sadece bugünlük, bak altını çiziyorum bugünlük sana kahvaltı hazırladı"
"Sanırım bir daha böyle bir şey göremeyeceğim"
Edibe:"Kesinlikle"
Yine de tek seferlik kullanılan çek gibi olsa da mutluluk veriyordu.
Daha fazla beklemeden sandalyelerden birine oturdum ve yemeye gömüldüm.
Edibe:"Bu arada eve birini daha almamız lazım kira,faturalar derken yetişemeyebiliriz"
Ağzım dolu olsa da konuşmaya çalışmıştım.
"Haklısın,nereden bulacağız peki?"
Edibe:"Sokaktan kaparız birini"
"Mantık akıyor(!)"
Daha sonra kimse yemeğini bitirene kadar konuşmadı çünkü yemek bu evin en önemli detayıydı.
Oyalanmalarımızın sonunda masayı toplamaya karar verip şaşırtıcı bir şekilde anında uygulamıştık.
"Birazdan dışarı çıkalım da şu üçüncü ev arkadaşını nereden bulacağız bir araştıralım"
Edibe başıyla onayladı.
Kalan son tabağıda yerine yerleştirdikten sonra, hazırlanmak için odama geçtim.
Şimdi aşırı odaklanarak ne giyeceğimi düşünüyordum ama yine her zaman yaptığım gibi on saat düşünsem de önüme geleni giyip odadan çıktım.Edibe de hazır olduğundan beraber dışarı çıktık.
Otobüsle,meşhur olan bir kafeye gittik burada hem bizim yaşlarımızda çok insan olurdu yani ne kadar bilgi o kadar iyi.
Edibeyle cam kenarı bir masa seçip oturduk ve kendimize içecek söyledik.
Edibe:"Burada birini kesin buluruz ama tanımadan ev arkadaşımı alınır çok saçma yaptığımız"
"Mülakat gibi bir şey yaparız"
Edibe hem saçmalama hemde mantıklı aslında diyen bakışlarından gönderdi bana bir süre.
Bende kollarımla bilmiyorum anlamında yukarı kaldırdım.
İçeceklerimiz gelmişdi güzel güzel içiyor bir yandan da ne yapacağımız hakkında konuşurken büyük bir gürültü koptu.Edibeyle aynı anda sesin kaynağına kafamızı çevirmiştik ve tahmini bizim yaşlarımızda bir oğlanla göz göze gelmiştik.Gürültüyü çıkarmaya sebep veren bu oğlandı burada çalışan bir görevliyle kavgaya girişmişti.Biraz daha yakından bakmak için ayaklandık, nerede olay var bizde anında oradaydık.Bir kaç kişiyi ittirip en öne geçmiştim buradan en azından sesler net duyuluyordu.
Oğlan:"Sana bana acınacak biri gibi davranmamanı söyledim!"
Garson:"Senin gibi evsiz acınası biri için yaptığım iyilikleri böyle mi karşılıyorsun!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kawaranai Sora
FanficBu hikaye nasıl saçma bir aşk hikayesinin parçası olduğumla ilgili,hazır mısınız bir içecek kapıp yerlerinize yerleşin.