(3) Fxxk it

30 2 0
                                    

Sabahın nurunda bağırışlarla uyandırılmak zorunda kalmıştım sahi kendi hür iradesiyle uyanan var mıydı? Varsa da ben onlardan değildim.Ellerimi,yüzümü yıkayıp sesin geldiği yere adımladım.Beni bir tane çok yakın arkadaşım Edibe ve eve ne olduğunu anlamadığımız bir şekilde aldığımız Deniz karşıladı.Ne olduğunu anlamaya çalışarak biraz kulak kesildim ikiliye.

Edibe:"Bedava besleyecek değiliz,parasını ödeyip yiyebilirsin kahvaltıdan"

Deniz:"Daha hazırlanmamış kahvaltıya da girdiğine göre benden bir alıp veremediğin var"

Edibe:"Hah! Senin gibi birinden ne alıp veremediğim olacak"

Bunlar iflah olmazdı.

"Çocuklar bir sakin olun,ne bu gürültü sabahın köründe"

Edibe:"Ben sana dedim bu çocuk hırsız diye gelmiş buraya yiyeceklerden çalıyordu"

Deniz:"Külliyen yalan! sadece kahvaltı hazırlamak istemiştim"

Edibe:"Tabi tabi sen onu mükemmel şeftalime anlat"

Bir süre sadece onların bu haline güldüm.

"Edibe öncelikle bir sakin ol,bir şey çalsa niye yemek çalsın öncelikler daha pahalı olmalı bence ve Deniz sende sakin ol ev sahibesine hemen kızma sonra seni atar dışarı valla"

Deniz yanıma sokularak koluma sarıldı

Deniz:"Bir arkadaşla beraber değilsin hayır, o bir canavar!"

Bu sefer gülüşüm daha da genişlemiş yerine kahkaha almıştı.

"Edibe sırrın çözüldü hemen gitmemiz lazım"

Edibe gülmeme dayanamamış ve ayağındaki terliklerden birini çıkarıp bana fırlatmıştı,tam bana gelecekken Deniz önüme geçerek,yılın ilk Edibe terliğini kendisi yiyerek adaylığını koymuştu.

Deniz dramatik bir şekilde önümde bayılma taklidi yapıp rolünü güçlendirecek cümlesini söylemeyide ihmal etmemişti.

Deniz:"Beni bırak bu canavarla,kendini kurtar aziz Koala"

Sonrasında ölü taklidini yapıp senaryoyu bitirmişti.

Edibe:"Bide dalga geçiyorsunuz"

Edibe iki trip atmaya çalışsada hiç beceremezdi o yüzden o da bize katılıp gülmeye başladı.

"Tamam tamam bu kadar gülmek yeter kahvaltıyı hazırlayın"

Edibe:"Anlımda köle mi yazıyor acaba"

Anlındaki saçlarını geriye atarak iyice açığa çıkartıp Denizden yazıp yazmadığına dair onay istiyordu.Deniz bugünün azarını iyice çektiği için yazmadığına dair onayı verdi.

Edibe:"Yazmadığına göre beni pas geçin"

Kahvaltı hazırlamaktan nefret ettiğim için bende topu Denize atıyorum.

"Deniz bu sınavlarından biri daha, kahvaltıyı hazırlaman gerek"

Deniz kollarını sıvarken söylenmişti.

Deniz:"Sınav işiyle bana iş yıkmak ha bir gün bunu ödeteceğim zalim aziz koala"

Edibeyle bu işten sıyırdığımız için mutlu bir şekilde salona geçip oturduk ve dün Denizle alakalı şeyleri bir daha gözden geçirmek istedik,kahvaltı hazır olana kadar.

Edibe:"Dün konuşulanlara göre Denizde bizim okuldanmış bu iyi bir haberdi doğrusu"

"Aynen yani yabancı almamış olduk ve hırsız da değil bence bu okulu kazanan hırsız olamaz"

Kawaranai Sora Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin