⭐️Özel Bölüm | Yeni Kitap Duyurusu⭐️

1.5K 64 46
                                    



Merhaba..

Aylar sonra buraya yazıyor olmanın heyecanıyla geldim...💙

Umarım aynı heyecanı bildirim alınca yaşayanlar, hâlâ kitaba tutunanlar vardır:) Ben hiç kopmadım, kopmam mümkün de değil zaten ya..

Özel bölüm beklentisi içerisinde olduğunuzu biliyorum, uzun zaman öncesinden verilmiş bir sözdü bu. Beklediğiniz için hem teşekkür ediyor hem de beklettiğim için özür diliyorum.

Sonunda özel bölümü yazabildim. Ancak o bölümü buraya değil de, "Rengini Yitiren Deniz" adında bir yan kitaba eklemeyi uygun gördüm. Çünkü bu kitabı artık tamamlandı olarak işaretlemem gerekiyor. Ve belki yan kitaba ara ara ufak bölümler de yazacağımdan bir açık kapının kalmasını istedim.

Denizin Mavisi'nin yan kitabı olan Rengini Yitiren Deniz isimli kitaba profilimden ulaşabilir ve eklediğim özel bölümü okuyabilirsiniz. 💙 (Finalden sonra yan kitaba böyle bir isim vermek daha uygun olurdu diye düşünüp onu seçtim, ve Wattpad'de bu isimde başka hikaye yok.)
Belki bu bölümle biraz da olsa kafanızdaki soruları cevaplamış ve merakınızı dindirebilmiş olurum. Özellikle Deniz'in ne durumda olduğu bana soruluyordu. Böylelikle görmüş olacaksınız.

Ayrıca "Nefti" isimli bir kitap yazmaya başladım ve onun da birkaç bölümünü ekledim! Bu da beni ayrıca heyecanlandırıyor! Yeniden sizinle, yorumlarınızla buluşacak olmak çok güzel. İnşallah siz de beni yalnız bırakmaz ve Nefti'yi yazarken de bana eşlik edersiniz🌿Onu da seveceğinizi düşünüyorum.

Yani... yeniden buralardayım diyebiliriz:)

Ve şunu da ekleyeyim; son birkaç yıldır Wattpad'den hiç kitap okumadım, ne yazılıp edildiği hakkında hiçbir fikrim yok. (Bölümüm edebiyat olduğu için de zaten vaktim ancak kendi kitaplarımı okumaya yetiyordu.) Buraya sadece yazmak ya da kitabımla/ kitaplarımla ilgili etkileşimlere bakmak için giriyorum. Sanırım öyle de devam edecek.

Neyse çok uzattım, ama özlemişim yahu *-*

Sormak istedikleriniz varsa sorabilirsiniz.

Okumak isterseniz de Rengini Yitiren Deniz ve Nefti, profilimde sizleri bekliyor!

Seviliyorsunuz... ❣️

Allah'a emanet olun.

Denizin MavisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin