1.6

266 19 2
                                    

Pov.Shoto
Obudziły mnie promienie słońca oraz chrapanie , które nie należało do mnie. Obróciłem głowę w stronę dźwięku. Wystraszyłem się trochę, ponieważ nie spodziewałem się tutaj Bakugo. A on nie dość , że spał na krześle obok mnie ,to jeszcze trzymał mnie za rękę. Chyba wolę nie wiedzieć,jak do tego doszło.
Delikatnie próbowałem zabrać rękę,ale zamiast tego obudziłem blondyna .
- Ooo... Jak dobrze ,że nasza Śpiąca Królewna wstała.- powiedziałem trochę sarkastycznie, na co Katsuki od razu się rozbudził i zaczą kontaktować.
- Co? A tak... Część Shoto.- Zaraz,czy on właśnie nazwał mnie po imieniu?
- Ta.Ta... Cze.- odpowiedziałem delikatnie zdezorientowany i zdenerwowany . Nadal nie zapomniałem co mi zrobił... Złamał mi serce ... Od tamtego momentu i rozmowy z Momo postanowiłem grać niedostępnego.
- Nic ci nie jest? - zapytał na co się zdziwiłem. Od kiedy on się interesuje moim zdrowiem?
- Eeee... Nic mi nie jest...- odpowiedziałem. Mam tylko nadzieję, że nie próbuje mnie w sobie rozkochać tylko po to ,by mnie przelecieć i rzucić w kąt
- Czy ,aby na pewno? Wczoraj zamroziłeś pół szkoły...
- A co ty taki miły się dla mnie zrobiłeś, Katsuki ?
Pov.Bakugi
Moje imię wypowiedziane właśnie przez niego brzmiało tak pięknie.
-Halo. Ziemia do Bakugo. -młodszy zaczął machać mi przed twarzą ręką na co się ożywiłem.
- Tak , żyje!- niekontrolowane krzyknąłem .Mam nadzieję,że się nie zdenerwuje na mnie tak jak ostatnio.
- Dobrze wiedzieć,że stary, krzykliwy,wiecznie wkurwiony Bakugo dalej tam jest... - powiedział chłodno dwukolorowy ,ale miałem wrażenie,że rozmawia ze mną tylko dlatego iż on jest przykuty i to dosłownie do łóżka,a ja jestem jedyną osobą , która znajduje się w pomieszczeniu.
- A od kiedy ty używasz takich brzydkich słów? - spytałem na co leżący obok chłopak tylko wzruszył ramionami i odwrócił wzrok. -Shoto??? - na wypowiedzenie jego imienia chłopak delikatnie odwrócił głowę w moją stronę. Nie chciał go o to pytać. Nie teraz. Nie w tej sytuacji ... ale po prostu musiałem wiedzieć...- Wybaczysz mi wszystkie złe rzeczy???

#################

Sr za tak krótki i dupowaty rozdział ,ale praca z Polaka mnie wykończyła i zbytno weny nie miałam

Czy to minie? - - - |Bakutodo|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz