Czerwiec, lipiec i sierpień bardzo się ciągnął. Nudziłam się tak bardzo, że naplotłam tyle bransoletek, że starczyło by dla pięćdziesięciu osób. Nawet Woo i Meng, który ostatnio coraz częściej u nas jest, wzięli po dwie.
~~~
Obudziłam się, bo dostałam czymś w plecy. Usiadłam na materacu i jak oczy przyzwyczaiły mi się do światła dziennego zauważyłam uśmiechniętego Woosonga.
- Serio, nie masz już czym we mnie rzucać? - zapytałam, machając klapkiem.
- No wiesz, zabrali mi kule więc czymś muszę cię budzić, a akurat to było pod ręką - stwierdził, odbierając swoją własność i zakładając na stopę.
- Chyba raczej pod stopą - powiedziałam, wstając z łóżka.
Zabrawszy mundurek poszłam do łazienki. Przebrawszy się oraz zrobiwszy makijaż wyszłam z pomieszczenia. Zabrałam śniadaniówkę, którą włożyłam do plecaka i założywszy słuchawki wyszłam z mieszkania. Spokojnym krokiem skierowałam się do szkoły. Kiedy byłam przed budynkiem dostałam wiadomość od Jooyou. Ma dziewczyna wyczucie.
Od: Joo:
Nie będzie nas dzisiaj w szkole więc nie czekaj na nas.Od: Mi:
W końcu bym się o tym dowiedziała, bo jestem przed wejściem a wy nie oglądacie seniorów. 😂Od: Joo:
Doprawdy zabawne, a teraz skup się na nauce.Uśmiechnęłam się lekko na tę wiadomość. Schowałam telefon do kieszeni marynarki i poszłam w stronę klasy.
- Misong! - po korytarzu mimo hałasu, rozległ się krzyk Hongjoona, więc odwróciłam się w jego stronę. - Dzisiaj wracasz do treningów - zapiał radośnie z szerokim uśmiechem.
- Dokładnie - odpowiedziałam równie radośnie. - Pani Shi coś ciekawego mówiła kiedy mnie nie było? - zapytałam kiedy wchodziliśmy do klasy.
- Tylko, że znowu będą zawody...
- Jakie? - zapytałam, przerywając wypowiedź chłopaka.
- Coverowe. Będziemy w duecie - odpowiedział a ja czekałam kiedy zacznie piszczeć. - A i dzisiaj wybieramy układy do nauki oraz my nie będziemy mogli tańczyć z grupą.
- Szkoda - stwierdziłam, robiąc smutna minkę.
- A co nie chcesz tańczyć ze swoim najlepszym partnerem? - zapytał z lekkim wyrzutem, głosem dziecka z przedszkola.
- Gdzież bym śmiała - odpowiedziałam ze śmiechem w głosie.
Zajęliśmy nasze miejsca, nie przerywając rozmowy. Jakieś trzydzieści sekund przed tym jak zadzwonił dzwonek przyszła mi wiadomość. Wyjęłam telefon z kieszeni marynarki i spojrzałam na wyświetlacz a tam wiadomość od jednego z moich sławnych przyjaciół.
Od: Boss Baby:
Chcesz się dzisiaj spotkać?Uśmiechnęłam się, bo bardzo chętnie bym się z nim zobaczyła, ponieważ już dawno się nie spotykaliśmy.
Od: Mimi:
Skończyliście już trasę? 😲Od: Boss Baby:
Tak, przedwczoraj wróciliśmy.Od: Mimi:
Czemu nic nie mówiłeś? 😠Od: Boss Baby:
To jak chcesz się spotkać?
CZYTASZ
Siostra choreografa // Jang Kyungho (ZAKOŃCZONE)
Hayran KurguGdzie brat, który jest choreografem oraz trenerem nowo powstałej grupy kpop'owej TOO, zabiera swoją młodszą siostrę, która nie interesuje się nowinkami w koreańskiej muzyce, na trening zespołu.