Herkese merhaba!Yeni bölüme hazır mıyız? Ama bölüme geçmeden önce şunu sormak istiyorum. Okunma sayıları düştü. Hoşunuza gitmiyor mu artık bu hikaye?
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum~
Taehyung, üzerinden damlayan yağmur sularının neden olduğu bir yol bırakarak banyoya koştuğunda, kapıyı kapatarak ardından ilerledim. İçeri girmeden önce köşedeki ısıtıcının ayarını biraz yükseltmiştim çünkü gerçekten soğuktu ve ben bu kadar üşüdüysem Taehyung daha çok üşümüş olmalıydı. İçeri girdiğimde, sıcak suyun oluşturduğu buhar yüzümü yalarken küvetin içindeki iki büklüm ve çıplak olan kedi çocuğa baktım. Duş başlığını omzunda tutuyor ve sırtını, aşırı sıcak olduğu çıkan buharlardan anlaşılan sıcak suyla ısıtıyordu. Üzerimdeki ıslak tişörtten kurtulurken bakışları bana kaydı. Tişörtü Taehyung'un ıslak kıyafetlerinin üzerin bıraktım.
"Aşkım, neden küvete girdin? Yıkanıp çıksaydın ya hemen. Daha çok üşüyeceksin böyle."
"Doldu zaten, baksana." Banyo küçük olduğu için küvet de küçüktü. Hatta iki kişinin giremeyeceği kadar küçüktü ve Taehyung biraz geri çekildiğinde küvetin yarısının neredeyse dolduğunu fark etmiştim. "Üşümüşüm. Sıcak su çok iyi geldi, hemen çıkmak istemediğim için küvete girdim."
Islak şortum da bacaklarımdan çıkıp giysi yığınına fırlatıldığında, iç çamaşırımla öylece kalakaldım. Şimdi ne yapmalıydım? İç çamaşırımı çıkarıp Taehyung'un küvette oluşunu fırsat bilerek vücuduma sıcak su gezdirip çıkmalı mıydım yoksa havluya sarınıp odaya mı gitmeliydim? Aslında sıcak su bana da iyi gelecekti ama bu daracı banyoda Taehyung ile kalmak... üstelik çıplak... rahatsız olabilirdi.
Taehyung'un gözlerimden ayrılmayan bakışlarında garip bir parıltı yakalar gibi oldum. Daha sonra küvette iyice küçülüp arkasında boşluk bıraktığında, ne yapmak istediğini anlamıştım. Nitekim cümlesi de bunu doğruluyordu. "Küvete gelmek ister misin? Sıcak su sana da iyi gelecektir."
Tereddüt dolu bakışlarıma karşı gülümsedi ve elini bana doğru uzattı. "Gel hadi. Eski günlerdeki gibi keyif yapalım biraz. Olmaz mı," Sanki o büyülü kelimeyi söylemesini bekliyordum ki "...Gugu?" dediğinde, iç çamaşırımı çıkarmadan arkasında bana bıraktığı boşluğa yerleştim. Daha doğrusu yerleşmeye çalıştım çünkü küvet cidden küçüktü. Hadi Taehyung bana göre yapıca daha küçüktü ama ben buraya sığamayacak kadar kalıplıydım. Açıkçası şu an buraya sığamadığım için kalkıp gitmek de istemiyordum, bu yüzden aklıma gelen ilk şeyi yaparak Taehyung'u ince belinden tutarak havaya kaldırdım ve yerleşir yerleşmez bedenini kucağıma bıraktım. Bacaklarımdan biri küvetin dışına taşmış, diğeri de duvar boyunca uzanmış olsa da yerleşmiştim ve Taehyung da kucağımdaydı.
Belinden tuttuğum zaman şaşırmış ve gerilmişti ama çıplak sırtı çıplak göğsüme yaslandığında, gerginliği yok oldu ve başını omzuma bıraktı. Saçlarını ve yanağıma değen yanağını öptüm. O da bacaklarını benim gibi iki yana açmış ve bacaklarımın üzerine atmıştı. Arada ayakları ile ayaklarıma vuruyor, kendince oynuyordu. "İyi geldi, değil mi?"dedi elindeki jel ile köpük yaparken.
"Gelmez mi."derken iyiden iyiye mayışmıştım. Başımı duvara yaslayıp gözümü kapattım. Sağ kolum küvetin kenarında dururken sol kolum Taehyung'un belini sardı. Hani şu çıplak olan belini. Taehyung belindeki elimin biraz altına kendi elini koymuştu. Diğeri ile bacağıma görünmez desenler çiziyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
meow, darlin | taekook ✔
FanficJeongguk'un zaafı kedilerdi. Özellikle iki ayak üzerinde ve ismi Taehyung olan kediler. taekook 29.04.2020 Tüm Hakları Saklıdır!