VAY CANINA!
BU HAYAL GÜCÜMÜN DE ÖTESİNDE!
Cidden, bir önceki bölüm hikâyenin 9.sırada olduğuna çok şaşırdığımı söylerken şimdi ise şaşkınlıktan ne demek gerektiğini bilmiyorum.
meow darlin vkook etiket sıralamasında 7 bin küsür kurgu içinde 1.
🥂
Okunma sayımız ve yorumlara bakarak bunun nasıl mümkün olduğunu bilmiyorum, çok mutluyum.
Bu hikâyeyi sevdiğiniz ve desteklediğiniz için çok çok çok
teşekkür ederim.Bir aile olduk 🎉🎉💜
Bu bölümü geç attığımın farkındayım ama ilhamım yoktu. Neyse ki bugün gelir gelmez hemen yazdım ve diğer bölüme dahi başladım. Ve size küçük bir spoi vereyim gelecek bölüm artık hikâyenin seyri değişiyor. Ergin bir Taehyung görmeye hazır mısınız?
İyi okumalar~
Pazar günü erkenden uyanıp ki hafta içi yoğun olduğumdan saat 10'da uyanmak bile benim için erkendi, kahvaltı hazırlıyor olmamın tek sebebi; içeride, yatağımda sere serpe uzanmış ve uykusunun en tatlı yerinde olduğuna emin olduğum kedi çocuktu.
Dün tüm gün birlikte olmamıza rağmen sabah ona kahvaltı hazırlamam için başımın etini yemiş, hazırlamazsam bana küseceğini söyleyerek tehdit etmişti. Bana küsmeyeceğini biliyordum ama bunca zaman sonra ilk defa benden ısrarla bir şey istiyordu ve bunu kabul etmemek insafsızlık olacaktı. Ona sabah kahvaltı hazırlayacağımı söylediğimde ise çok sevinmiş ve tünediği göğsüme öpücükler bırakmış, saçlarımı sevmişti. Son zamanlarda elleri sürekli üzerimdeydi, sanki bir mıknatısla birbirimize bağlıymışız gibi teni tenimden ayrılmıyordu. Rahatsız olduğumdan değildi ama Yoongi'nin gözü üzerimdeydi ve yanlış anlayıp gerginlik çıkarmasını istemiyordum. Zaten yeterince gergindik, öyle ki artık nadiren onların dairesine uğruyor, uğramak zorunda kaldığım zamanlarda bile tek kelime etmiyorduk. Namjoon konuyu öğrendiğinde Yoongi'nin iç güdüsel olarak bu şekilde davrandığını ve onu alttan almam gerektiğini söylese de, söz konusu Taehyung olduğunda tolere edemiyordum, bazı şeyleri. Yoongi'yi anlıyordum evet, çünkü benim de sonsuz bir koruma güdüm vardı Taehyung'a karşı ama onu Yoongi'den de korumam gerektiğini düşünmüyordum. Yoongi ise onu, benden de korumak istiyordu. Ona yanlış şeyler yapacağımı- ah! Bunu dile getirmek bile sinirlerimi zıplatıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
meow, darlin | taekook ✔
FanfictieJeongguk'un zaafı kedilerdi. Özellikle iki ayak üzerinde ve ismi Taehyung olan kediler. taekook 29.04.2020 Tüm Hakları Saklıdır!