Naruto se nechal shodit mezi batohy se zbraněmi na překvapivě měkkou postel. Počkal, než Sasuke odhodí zbytek tašek na zem, aby si ho za tričko mohl přitáhnout blíž a opět ho uvěznit v mokrém vášnivém polibku. Celým tělem mu už jen při doteku druhých rtů na těch jeho vibrovaly nitky vzrušení, soustřeďující se mu v rozkroku, posílající mu příjemné slastné impulsy do konečků prstů u nohou. Roztřesenými prsty mu vyhrnul tričko a dotknul se bledé, avšak rozpálené pokožky, z níž ho počaly pálit prsty na rukou. Připadalo mu, že se ho snad dotýká poprvé!
A možná, že vlastně ano.
Sasuke rozhodně nebyl typ, který by mu dovoloval oddávat se přehnaným něžnostem. Skoro nikdy ho sám od sebe nepolíbil, nepohladil nebo neobjal, a když se o to on sám pokusil, většinou ho jenom odstrčil. Nenáviděl, nebo se prostě jen vyhýbal jakémukoliv bližšímu kontaktu, kromě samotného sexu, který povětšinou obsahoval jen samotný akt. Pár přírazů, tlumených stenů a trocha potu, a bylo hotovo. Proto to nyní bylo tolik jiné!
Tmavovlasý pochopil a sundal si tričko. Sám pak milenci pomohl s tím jeho a netrvalo dlouho, a už se dvě horká nahá těla tiskla jedno na druhé. Uzumakimu stačil jen jeden jediný dotek té sametové pokožky na té jeho, aby zavrátil hlavu a vzrušeně zasténal. Už dlouho mu nestačilo jen tak málo, aby během pár minut dosáhl plné erekce, ale s tím, jak mu nyní bylo spodní prádlo těsné, to vypadalo, že to nebude dlouho trvat a on se udělá jako malý nevybouřený kluk!
Černovlásek se na něj nalepil ještě víc, vlastním rozkrokem uvězněným pod látkou kalhot se otřel o jeho stehno, aby sám sebe trochu podráždil a dal tak svému milenci najevo, jak moc po něm touží, co všechno s ním dělá! Opět se zaměřil na jeho rty a pustil se do jejich okupace s neskrývanou vervou. Líbal je a sál, hrál si s nimi a čas od času je něžně kousl. Poté se přesunul trochu níž na blondýnkův krk, což mladšího donutilo zavrátit hlavu. Jazykem polaskal výrazný ohryzek a spokojeně se pousmál, když zaslechl spokojené vzdechy. Jemně, aby mu neublížil, ho do něj kousl a pak putoval po linii čelisti až k malému oušku, jež nasál do úst jako tu nejlahodnější jahodu.
"Hhh, Sasu-" zavrněl Naruto spokojeně. Jistě, stále na něj byl naštvaný, ale najednou měl pocit, že všechen vztek a strach, které se v jeho nitru za ty necelé dva dny nashromáždily, se přeměnily na jeden jediný pocit, jenž naprosto a definitivně přebíjel všechny ostatní - touhu.
Pravou rukou sáhl mezi jejich těla a zamířil přímo na místo, kde tušil, že se pod kalhotami skrývá dokonalá a totálně tvrdá chlouba jeho přítele. Zatímco se nechal snad poprvé v životě láskyplně opečovávat, rozepnul jedním bezchybným pohybem knoflíček Uchihových riflí, rozepl poklopec a dotknul se žhavého přirození přes látku boxerek, za což si i on vysloužil roztoužený utlumený sten.
V Uzumakiho očích se zablesklo. Kdy naposledy slyšel, že by tmavovlásek vydával tak překrásné zvuky?
Nikdy.
Chytil Sasukeho za boky a jediným pohybem vyměnil jejich pozice. Nyní to byl on, kdo věznil jeho tělo pod sebou a měl ho celého ve své moci, což bylo něco, co si za těch pět let společného žití ani jednou nedovolil. A taky moc dobře věděl proč. Stačil jeden pohled do těch černých dokonalých hloubek, aby spatřil strach, jenž se v nich rodil. Naklonil se nad něj a věnoval mu letmý a něžný, přitom city naprosto prosycený, polibek na rty.
"Neboj se," šeptl a pousmál se.
Pak se přesunul trochu níž a začal mu sundávat zbytek oblečení. Sám sobě rozepl kalhoty a vyndal z nich nadržené a na špičce mokré přirození. Vzal se do ruky a začal jemně stahovat předkožku. Pak se sklonil k Sasukemu a věnoval mu polibek na tříslo. Jazykem to místečko chvíli škádlil a tváří se mezitím otíral o vzrušený penis. Měl sto chutí vzít ho do úst a začít ho hned tvrdě kouřit, ale proč? Konečně se ho mohl dotýkat, jak chtěl! Mohl na něj sahat, laskat ho a hladit, kdekoliv chtěl, aniž by ho od sebe odháněl, tak proč toho nevyužít? Jazykem mířil z jednoho třísla na druhé, přes podbříšek, zanechával za sebou vlhkou cestičku. Jakmile byl na druhé straně, vydal se tentokrát dolů. Rukou, kterou se zrovna neoddával autoerotice, odsunul na stranu nalitá varlata, aby mohl poškádlit místečko mezi nimi a stehnem.
ČTEŠ
Rozervaný (II) [SasuNaru] ✓
FanfictionPět let po rozpadu Akatsuki žije Naruto životem, který si pro sebe nikdy dřív nepředstavoval. Místo divokých honiček a vlastních mafiánských zákonů se ponořil do nudné práce účetního. Tedy alespoň do doby, než mu jeho milenec prozradil informaci, na...