Long Horse je internetová městská legenda, která pochází z roku 2018.který má koňskou lebku bez čelisti pro hlavu. Jeho bledý krk z poddajné kůže se zdá být nekonečně dlouhý a po celém krku visí kousky černé hřívy. Při ohýbání krku také vytváří praskavé zvuky( na konci dám na nějaký to video odkaz) které se ohýbají jako prst, což mu umožňuje vytvářet co nejméně nebo co nejvíce kloubů. Jeho krk se kvůli svým vlastnostem nemusí spojovat v lineárním prostoru. Je zajímavé, že Long Horse údajně voní jako skořice.
Je čistě neškodný a jeho cílem je varovat lidi před nadcházejícími nebezpečími. Pokud člověk uslyší prasknutí krku nebo uvidí dlouhý krk tvora, zpráva je, že dojde ke katastrofě, ne kvůli Long Horse, ale kvůli tomu, co se stane později. Byl přidán ještě jeden obrázek Long Horse. Jednoduše říká: „nové pozorování. je v pohybu ", což znamená, že Long Horse se s největší pravděpodobností někam chystá varovat lidi v této oblasti před blížící se katastrofou.Long Horse dokáže předpovídat katastrofy a teleportovat se a pomocí těchto schopností varuje ostatní. Je schopen prolomit fyziku kvůli nekonečné povaze krku a dokáže vzdorovat gravitaci a zdánlivě levitovat. Může zkroutit své tělo a upravit počet kloubů na krku a krk se nemusí spojovat v lineárním prostoru. Long Horse může vstoupit do snů lidí. Long horse by neměl být démonický či záporný, jedním z důkazů je, že je největší nepřítel siren heada.
Může také vydávat vůni skořice. Někteří spekulují, že Long Horse je anděl poslaný Bohem.
Long horse by neměl být nějak nebezpečný a mohl by se nechat nakrmit jablkem či dokonce pohladit. Ačkoliv by se vám zdál long horse krotký, nikdo by se na něho neměl dívat dlouho, neboť pokud by někdo měl chvíli zírat na krk Long Horse, aniž by odvrátil pohled jinam, nakonec by se rozpadl na prach, což by s největší pravděpodobností neovlivnilo Long Horse kvůli jeho nadpřirozené povaze
Mám pár snímků. Poznámka: Jsou zde pouze oficiální obrázky nebo kresby.
informace čerpány a táké různé videa s long horsem jsou zde:
https://www.youtube.com/watch?v=93egnzerE3s
tohle je mé oblíbené :
A
ještě jsem našla jedno klasické.
Malý sladký fakt, líbí se mi jak se lidi buď long horse zastávají nebo ho mají rádi, je to milé a taky ho mám ráda jakožto legendu a nejoblíbenější postavu.
ČTEŠ
Záznamy
HorrorVždycky vás bavilo tajemno? Zajímali vás creepypasty, paranormální nevysvětlitelné věci, nebo jednoduše něco děsivého? Zde jsou mé záznamy těch známých a tajemných, paranormálních, reálných, nevysvětlitelných, děsivých, podivných zápisků o těchto té...