První je pro @DragonWilliam a je to SCP-1471
V obrázcích mi to vyhledalo něco co blízce připomíná mojí profilovku či oc. a taky to je to scp.
SCP-1471Speciální zadržovací postupy
Všechna mobilní zařízení, která mají nainstalovaný SCP-1471, musí být zabavena a analyzována na potenciální potenciální potenciální potenciální potenciální potenciální potenciální zákazníky. Poté musí být dotčeným zařízením odebrány baterie, přiděleno jim označení (např. SCP-1471- #) a umístěna do úložné jednotky-91 na Research Site-45.
Všechny online obchody s aplikacemi pro mobilní zařízení je třeba monitorovat, aby se zabránilo neúmyslnému prodeji SCP-1471. Na podezřelá zařízení je třeba cílit pomocí malwaru s vlastním nahráváním, aby bylo možné zařízení deaktivovat, dokud jej nebudou moci zabavit agenti v terénu.
Popis
SCP-1471 je bezplatná aplikace o velikosti 9,8 MB pro mobilní zařízení s názvem „MalO ver1.0.0" v online obchodech s aplikacemi. SCP-1471 nemá žádného uvedeného vývojáře a je nějakým způsobem schopen obejít proces schválení aplikace a přejít přímo k distribuci. SCP-1471 je také schopen zabránit odebrání jinými aplikacemi správce programů.
Po instalaci SCP-1471 se pro aplikaci nevytvoří žádné ikony ani zástupci. SCP-1471 pak začne posílat jednotlivé obrázky prostřednictvím textových zpráv každé 3-6 hodiny. Všechny obrázky budou obsahovat SCP-1471-A buď v pozadí, nebo v popředí. SCP-1471-A se jeví jako velká humanoidní postava s psovitou lebkou a černými vlasy.
Během prvních 24 hodin po instalaci SCP-1471 bude mobilní zařízení přijímat obrázky pořízené na místech, která jednotlivec často navštěvuje. Po 48 hodinách obdrží mobilní zařízení obrázky pořízené na místech, která jedinec nedávno navštívil. Po 72 hodinách přijme mobilní zařízení snímky jednotlivce v reálném čase, přičemž SCP-1471-A se objeví v těsné blízkosti subjektu.
ČTEŠ
Záznamy
HorrorVždycky vás bavilo tajemno? Zajímali vás creepypasty, paranormální nevysvětlitelné věci, nebo jednoduše něco děsivého? Zde jsou mé záznamy těch známých a tajemných, paranormálních, reálných, nevysvětlitelných, děsivých, podivných zápisků o těchto té...