#0000 -Creepypasta

403 19 3
                                    

Začneme něčím základním, informace čerpám z  https://creepypasta.fandom.com/wiki/Creepypasta_Wiki:What_Is_Creepypasta%3F#:~:text=View%20source.%20Creepypasta%20are%20essentially%20internet%20horror%20stories%2C,over%20and%20over%20again%20from%20website%20to%20website.

A https://en.wikipedia.org/wiki/Creepypasta

Creepypasta je výraz pro horrorové pověsti nebo fóra šířící se po internetu. Často se jedná o strašidelné příběhy (občas i fotky s příběhem) vytvořené samotnými internetovími uživateli, které se týkají vražd, záhad  a paranormálních jevů a které jsou psané tak, aby čtenáře vyděsily.
Podle amerického týdeníku Time měl tento žánr nejvíce čtenářů v roce 2010, kdy byly creepypasty  psány a publikovány v The new york Times.
V mainstreamových mediích se velké pozornosti ,,těšili" creepypasty související s postavou jménem Slenderman po události zvanou Slender Man stabbling, kdy dvě dvanáctileté dívky ve Wisconsinu se pokusily zavraždit svoji dlouholetou kamarádku, více najdete na stránkách youtube či wikipedii.
V květnu 2015 společnost Machinima Inc.  ohlásila plány na internetoví seriál vysílaný živě pod jménem
Clive Barker's creepy pasta, který byl organizován spisovatelem , scénáristou a režisérem Clivem Barkerem.( toto nemám nějak moc ověřené, kdyby jste to nikdo našli jako informaci, pošlete mi odkaz. Děkuji)

Uvidíme se příště.

ZáznamyKde žijí příběhy. Začni objevovat