VAROVÁNÍ:
Kapitola je nechutná, hnusná a rozhodně NENÍ pro slabé žaludky, pokud máte slabší žaludky či nesnášíte čtení o vraždách, teroristických skupinách, dětském pornu atd. tak to nečtěte za žádnou cenu. I mě když jsem to četla se udělalo nepříjemně a to už je co říct.
( autor: jdu to sepsat a mám zataženo a sedím před počítačem, všude tma a ticho jen jde slyšet tikání hodin a já mám počítač s židlí na které sedím skoro hned naproti dveřím... nechci nic říkat, ale začínám mít nepříjemný pocit jak blázen xD)
Daisy 's destruction a Baby burger ( není to jeden název jde o dvě videa)
Daisy 's destruction
Peter Scully, bývalí guru komunity pedofilů, vytvořil video, společně se svojí přítelkyní. Společně si sehnali na Filipínách tři malé holčičky ( tam je celkem normální že z nedostatku peněz se prodávají děti). V tom případě bylo dívkám slíbeno, že dostanou jídlo, pití a vzdělání za to, když s ním půjdou i s jeho podivnou přítelkyní. Špatný osud padl na jedenáctiletou Cindy, neznámou pětiletou dívenku a rok a půl staré miminko jménem Daisy, podle které je ''případ'' také pojmenován. Nevypíšu jsem detaily, ale pouze napíšu, že opakované znásilňování, mučení a bití, jedna z dívek nepřežila a její ostatky byly nalezeny Pod Scullyho domem.
Proč že takové video vlastně vzniklo?
Byl to produkt určený k prodeji. 20 minutová nahrávka za 1000 dolarů byla prodána během několika hodin stovkám lidí. Když se dostala do rukou FBI, samozřejmě z internetu zmizela, ale je tu vysoká šance toho, že jí někteří mají stále staženou ve svém počítači.
Nepokoušejte se video vyhledat, na 100% ho nenajdete ( pokud nejste v hardcore pedofilní komunitě, ... ne, nemyslím naší skupinu na messengeru) navíc se určitě nechcete dostat do hledáčku policie, že?
V případu druhého videa se šíří spekulace o tom, jestli někdy existovalo a nebo ne. Pravděpodobně ho nikdy na internetu nevyhledáte, ale celá Daisy 's destruction nebo klip ''vraždy'' Dawn Brancheau také nenajdete a přece se ví, že se to stalo.
Baby Burger
Myslel jsem nejdříve že to nebude tak hrozné, pak že jde o Burger z holčiček, ... nějak jsem se BOHUŽEL trefil.
Začíná to se ženou, která drží v náručí své dítě. Obyčejná scéna, krmí ho a houpá, všechno je v pořádku, dokud z auta před domem, nevyskočí dva muži a ženu s dítětem neodvlečou. Video přecvakne po čtyř sekundách ticha a tmy na scénu v lese.
Je vidět, že je matka přivázána ke stromu tak, aby měla pohled na odpornou scénu, která se brzy před ní odehraje. Miminko je položeno na stůl a jeden z mužů zakryje výhled kamery žlutým kusem látky, zatímco druhý muž, zatímco druhý muž se sklání k malému dítěti a začne ho znásilňovat.
Je údajně kromě křiků matky ( to jak křičí si představit nedokážu, ... weird) a jejího potomka, jde slyšet i smích dvou mužů, kteří asi nemají výčitky svědomí. Po chvíli je látka z kamery sejmuta a je vidět , jak z dítěte slézají, zatímco miminku teče z pusy krev. Všechno to je skončeno scénou, kde jeden z mužů bere malého za nohy a bere ho k drtiči dřeva, který je na kraji lesa a háže ho dovnitř, potom z mašiny vyšlo to co vyšlo a už podle asi názvu tušíte co si z něho muži udělali, usmažili a snědli.
(Když přehlídneme tuhle hrůzu co stvořili, ... tak by mě zajímala jedna věc, ... koho K*R*A PŘITAHUJÍ DĚTI O MINIMÁLNĚ 9 LET MLADŠÍ A VÍC, WT* !? )
CRUSH P*RN
Těm co neví co je Crush p*rn , se moc omlouvám. Kromě označení pro člověka, který se vám tajně líbí, má slovo ''crush'' ještě jeden význam ( Učíme se angličtinu s FIRE!!) : drtit.
Lidé na dark webu si stvořili fetiš, který funguje asi nějak takto:
Našetříte si něco přes 100 dolarů a pošlete je na účet jedné velice speciální k... paní, která se svlékne před kamerou. Společně s penězi jí pošlete informace o tom, jaké oblečení si má na začátku obléct, jaké typy bot si obléct a jaké zvíře by si měla sehnat, na což vám pošle homemade po*no.
A zvíře?
Zvíře ve videu brutálně rozšlape.
Nejoblíbenější typ bot jsou samozřejmě jehly. Pokud jde o počet žen ve videu, tak se většinou dává jen jedna, podobně se zvířaty a jejich variant je celkem hodně. Letí malé koťátka a pejsci jako čivavy, chundelatí králíčci, morčata a nebo křečci. Nejdůležitější je, aby to bylo malé a dalo se to rozdrtit.
Dál už nemám žaludek takže více věcí jsem nenapíši.
https://darktown.cz/zrudnosti-z-deep-webu/
https://www.deepwebsiteslinks.com/daisy-destruction/
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Baby%20Burger
No, nikdy nelezte do hlubin temného netu, pokud nepočítáte a nechcete vidět hnusy, stále tam nějaké jsou a vždycky tam nějaké budou.
ČTEŠ
Záznamy
TerrorVždycky vás bavilo tajemno? Zajímali vás creepypasty, paranormální nevysvětlitelné věci, nebo jednoduše něco děsivého? Zde jsou mé záznamy těch známých a tajemných, paranormálních, reálných, nevysvětlitelných, děsivých, podivných zápisků o těchto té...