#0012 -Kekma.net

546 10 41
                                    

Něco jsem o tom našel a zbytek řeknu z vlastního pohledu a zkušenosti. 

kekma.net , dříve kekma.ga, je web s návnadami a výboji, který byl poprvé hosten 23. dubna 2019.Po otevření se na webu zobrazí varování nad 18 let a odkaz na server Discord. Když kliknete na odkaz Discord, přejdete na server Discord, kliknutím na varování 18+ vynutíte svůj webový prohlížeč na celou obrazovku, vyvolá několik extrémně hlasitých zkreslení Loud Nigra a přehraje video muže, který dřepí v kaluži polosražené krve a nutí velký, krví potřísněný průmyslový šroub jeho močové trubice. Před 13. březnem 2020 bylo toto video spíše lékařským záznamem cyst vepřového tasemnice vymačkaných z lidských jater a také kurzorem je zdeformovaný 4 penis, na kterém je krev a představuje vlajku svastiky. v říjnu 2020 web změnil obrázek na pozadí s chlápkem s úplně otevřenou tváří z Urazil. , spolu s dítětem s Harlequin Fetus nemoci, zatímco průmyslové šroubové video je stále zachováno.

zbytek zde rozepisovat nebudu, tohle píšou na stránce : https://screamer.wiki/Kekma.net



No, jak pokračovat.
Našel jsem tuto stránku na tiktoku kde Borka říkala že to je dost silné a je z toho ještě teď vyklepaná.

Byl jsem zvědav neboť tohle mě bere a šel hledat. Po delší době jsem to našel, stránka bez obrázku s jednoduchým názvem kekma.net ,
Najel jsem na stránku a viděl jsem černou stránku s tím rámečkem 18+ a pod tím fotku dvou klaunů a nějaký nápis, všiml jsem si že se stránka nahoře trochu zrnila.

Rozmýšlel jsem se, ale nakonec jsem to rozklikl. Nebyl jsem si jist co tam bylo, neboť to začalo křičet a rychle problikávat, lekl jsem se (nemám rád hlasité zvuky nom) a zahodil telefon, který se následně vypnul.

Slova mé kamarádky jsou že tam viděla mužské přirození jak do něho dloubou šroubovákem.

Příště půjdeme na něco slabšího a zatím temnou stránku webů necháme stranou.

ZáznamyKde žijí příběhy. Začni objevovat