Tato kočka vám něco říká že?
Ž-že ne?
Tak to jste nečetli jednu z mích nejnovějších knih! Born in hell je momentálně má jediná příběhová kniha na mém účtě a byl bych rád aby sis jí ty, Ano přesně TY přečetl a podal svůj názor a pokud by se líbila tak zahlasoval! Tak do toho, možná to právě bude ta kniha, na kterou si svůj celý život če... dobře už přeháním
...Ukončuji reklamu a jdeme na tu retardovan... eee tedy démonickou kočku
Démonská kočka, láskyplně a chytře přezdívaná DC, terorizuje ochranky v hlavním městě státu již od počátku 19. století! Předpokládá se, že fantomová kočka pochází z živé, dýchající kočky, která sloužila své zemi před mnoha a mnoha lety. Je zřejmé, že nedlouho poté, co byl postaven Bílý dům a okolní budovy, měl Washington DC problém. Suterénní tunely pod městem byly sužovány krysami! Byly přivezeny kočky, aby se o problém postaraly, ale jedna kočka zůstala dlouho poté, co ostatní odešli nebo byli adoptováni: Demon Cat of Washington, DC. Svědkům se démonská kočka zpočátku jeví jako normální kočka, často je dokonce popisována jako bezmocné kotě. Když se však blíží ke kočce, její oči začínají zářit zlověstným odstínem červené. Malé kotě dorůstá velikosti běžné domácí kočky, poté velikosti velkého psa a dále roste, dokud nedosáhne velikosti lva, tygra nebo podle některých dokonce medvěda! Ti, kteří mají štěstí, budou svědky toho, jak kočka jednoduše zmizela ve vzduchu. Jiní nemají takové štěstí a pocítí paralyzující strach, když se na ně stvůra vrhne, aby ve vzduchu zmizela. V každém případě se stvoření zjevuje pouze těm, kteří jdou sami. Dvakrát, jednou v roce 1862 a znovu v roce 1898, byla kočka zastřelena a nejméně jedna osoba údajně zemřela v důsledku přímého kontaktu...
I když se Demon Cat zdá, že se většinou volně toulá, obvykle ho viděli jen v určitou dobu.Zprávy o kočce se odehrály v době, kdy byl do Bílého domu zvolen nový prezident, ale strašidelněji se Demon Cat zdá být předzvěstí velké tragédie, která postihla Ameriku.
Údajně byla kočka viděna před smrtí Abrahama Lincolna, FDR a JFK. Byl viděn před krachem akciového trhu v roce 1929 a dokonce i v předvečer 11. září.
Poslední „oficiální" pozorování se však uskutečnilo před čtyřicátými léty minulého století. To proto, že během toho desetiletí bylo podáno „oficiální" vysvětlení. V zásadě říkali, že bývalí strážci měli dlouhou historii opilců... a že při jednom konkrétním incidentu opilý strážce ležel v práci, olízl ho normální kocour a protože si myslel, že byl vestoje, přeceňoval velikost kočky! Kvůli tomuto veselému obvinění a zpřísnění bezpečnostních protokolů stráže přestaly hlásit pozorování démonské kočky a dnes nejnovější příběhy přicházejí pouze od důchodců.
ČTEŠ
Záznamy
TerrorVždycky vás bavilo tajemno? Zajímali vás creepypasty, paranormální nevysvětlitelné věci, nebo jednoduše něco děsivého? Zde jsou mé záznamy těch známých a tajemných, paranormálních, reálných, nevysvětlitelných, děsivých, podivných zápisků o těchto té...