Nakonec mě napadl lepší speciál než dvě kapitoly a to je TOP4.Toto je seznam sestavený z méně známých, ale stejně záhadných jevů, které lidi trápí dodnes. pohodlně se usaďte/lehněte a jdeme na to.
Mayakka Skunk Ape.
Skunk lidoop je hominid .
Je často popisováno jako bipedální primát s dlouhými, tmavými vlasy, který má velmi špatný zápach.
v a došlo k četným pozorováním. V roce 2000 poslala záhadná žena dvě fotografie šerifskému oddělení v Sarasota County na Floridě a chtěla zůstat v anonymitě. Dopis s obrázky dostal od ženy, která tvrdila, že snímek byl pořízen na jejím dvorku poté, co se tvor vplížil a ukradl jablka. Skeptici říkají, že tvor je jen člověk v kostýmu nebo uniklý orangutan. Ale když už jsme u tématu věrohodnosti, mohu se vsadit, že množství pozorování skunk lidoopů je mnohem větší než u útěku svědků orangutanů a mužů pobíhajících v opičích oblecích v noci svědků.
Tváře Belmez
V roce 1979 se Peteira začala setkávat s podivnými tvářemi.
které se bez vysvětlení objevily a zmizely v jejich domě. Místa i časy, kdy se tváře objevily, byly nepravidelné. Podle příběhu Maria Gomez jednoho dne v srpnu řekla svému manželovi, že se na betonové podlaze v kuchyni objevila tvář. Její manžel okamžitě zničil obrázek krumpáčem - jen proto aby se později objevil znovu.
Starosta jim zakázal novou tvář zničit a nechal ji vyříznout pro testování.
Tváře přetrvávaly dalších 30 let a vypadaly jako muži i ženy s řadou výrazů na tvářích. Stejně jako u mnoha dalších paranormálních jevů bylo zjištěno, že dům byl postaven na hřbitově a těla byla nalezena pod domem. Navzdory tomu, že byla podlaha několikrát vyměněna a obličeje byly očištěny saponátem, stále se objevovaly bez vysvětlení. Skeptici tvrdí, že tváře jsou podvod, vytvořený pomocí oxidačního činidla.
Beckenham Gargoyle
Z anglického Beckenhamu se objevilo video, které zachycuje něco, co vypadá jako chrlič skákající ze hřiště. Mnoho z nich tuto oblast prozkoumalo a uvedlo zvláštní pocit, že vás někdo sleduje, ale neexistují žádné další důkazy o chrličovi. Skeptici se pokusili vyvrátit existenci chrliče a tvrdili, že jeho video je jednoduše CGI Podivný hominid má zářící oči a velmi nepřirozeně se pohybuje velmi rychle.
Místnost 428
Tato místnost , která se nachází na univerzitě v Ohiu, není studentům k dispozici. Bylo zabedněno a uzavřeno kvůli různým nadpřirozeným zprávám o místnosti. Aktivita poltergeistů byla pociťována: objekty letící po místnosti, dveře, které se samy otevírají a zavírají, a temné stíny, které se objevují a mizí bez vysvětlení.Nejděsivější věcí v této místnosti je démonická tvář, která se objevuje ve dřevěném zrnu dveří. Dveře byly několikrát vyměněny, jen aby se znovu objevil obličej. O zjevení je známo, že je hravé, a říká se o něm, že je to duch studenta, který v místnosti spáchal sebevraždu. Pokud to, že jsi nováček na univerzitě nebyl dost stresující, představ si, že bys musel sdílet svoji kolej s duchem.
UVIDÍME SE PŘÍŠTĚ !!
ČTEŠ
Záznamy
HorrorVždycky vás bavilo tajemno? Zajímali vás creepypasty, paranormální nevysvětlitelné věci, nebo jednoduše něco děsivého? Zde jsou mé záznamy těch známých a tajemných, paranormálních, reálných, nevysvětlitelných, děsivých, podivných zápisků o těchto té...