Claire Elaina Millerová je teenagerka z Pensylvánie obviněna ze zabití své starší sestry, zatímco spala. Policie zjistila, že 19letá Helen Millerová byla 22. února bodnuta ve své posteli krátce po 1. hodině ráno, podle čestného prohlášení o možné příčině.
Miller, 14 let, byla obviněn z trestného činu zabití a podle soudu okresního prokurátora okresu Lancaster bude souzena jako dospělý. Miller sama zavolala 911 a přiznala se že zabila její sestru.
Claire Miller opakovaně řekla „Bodla jsem svou sestru", když do domu dorazili důstojníci.
Podle čestného prohlášení o pravěpodobé příčině volala „žena" 911 těsně po jedné hodině ráno a dispečer řekl, že v telefonu zní „hystericky". Důstojníci reagovali na rodinný dům na Clayton Road ve městě Manheim Township asi o pět minut později. Setkali se s Millerem stojícím před domem.
Policie uvedla, že Miller je nasměrovala do ložnice Helen Marie Millerové. Podle čestného prohlášení byl na Helenin obličej položen polštář potřísněný krví. Jeden z policistů sundal polštář a uviděl nůž, který trčel Helenině z krku „těsně nad její hrudí". Heleniny ruce byly vzhůru u její hlavy a policisté si všimli velkého množství krve na Helenině hrudi a na posteli.
Zástupce koronera v okrese Lancaster prohlásil Helenu za mrtvou v 4:13 ráno.
Jaký byl motiv pro zabíjení?
Její sestra byla na vozíku a spekuluje se o nějakým obrazu či penězích a... idk v tomhle jsem se moc nevyznala.
Podle mého (možná to byla i příčina) to bylo kvůli tomu že její sestra byla na vozíku tak jí každý věnoval moc velkou pozornost a nikdo se nevěnoval jí ( mám v rodině člověka na vozíčku, takže vím co píšu). Myslím si že jí přeskočilo z toho jak je sama a jak jí hrabalo tak jí zabila a natočila aj ten tik tok. Potom všem se jí rozsvítilo a uvědomila si co udělala a tak zavolala 911.
Nebo tohle je alespoň můj názor.
-Informace jsem brala z různých zpráv.
ČTEŠ
Záznamy
HororVždycky vás bavilo tajemno? Zajímali vás creepypasty, paranormální nevysvětlitelné věci, nebo jednoduše něco děsivého? Zde jsou mé záznamy těch známých a tajemných, paranormálních, reálných, nevysvětlitelných, děsivých, podivných zápisků o těchto té...