#0020 SCP-101

56 6 2
                                    

Hladová taška 

Speciální zadržovací postupy

SCP-101 je aktuálně uložen v suterénu 0-2 místa 19, uvnitř standardní ohnivzdorné schránky na dokumenty, v železobetonové místnosti standardní velikosti zařízení. Uvedená místnost byla externě vybavena standardním dvoukřídlým přechodovým oknem a vnitřně vybavena příslušným vybavením pro bezpečnostní reakci a vybavením pro biologickou reakci.

Vstup do zadržovací místnosti SCP-101 je povolen pouze personálu úrovně 3; zaměstnanci úrovně 2 nebo nižší smějí komunikovat s SCP-101 pouze se směrnicemi od zaměstnanců úrovně 3 nebo vyšší nebo se stálými pokyny. Vzduchová komora pro SCP-101 je nastavena na standardní deset (10) minutový cyklus, během kterého budou provedeny standardní screeningové kontroly biologických nebo environmentálních rizik. SCP-101 je v platnosti podle směrnic pro použití během 0600 a 2000 hodin. Vně přechodové komory zadržovacího prostoru pro SCP-101 musí být neustále umístěni dva (2) strážci úrovně 2 s přesahujícími směnami.

Popis

SCP-101 se jeví jako brašna nebo vak s přerušovanou velikostí, s pozorováním v rozmezí od otvoru o průměru patnáct (15) centimetrů až po průměr sedmdesáti (70) centimetrů. Hloubka nádoby se měnila bez standardního průměru rovnosti s relativním průměrem.

Primárním rysem SCP-101 je to, co se jeví jako polohumanoidní ústa obsažené v otvoru vaku, se středním standardem o hloubce třicet jedna (31) centimetrů do kontejneru, bez více než dvou (2) standardů odchylky bez ohledu na zjevnou vnější hloubku nádoby. Ústa se skládá ze třiceti dvou (32) zubů šedobílého odstínu, všechny stejného tvaru a velikosti, sestávající pouze z řezáků o délce přibližně deseti (10) centimetrů. Bylo pozorováno, i když neměřeno s přesností, že v ústech je jazyk neurčité délky, s pozorováním v rozmezí od padesáti (50) centimetrů do tří bodů pěti (3,5) metrů.

Ústa vypadají mokrá a houbovitá; všechny pokusy o odstranění možných kapalin však vedly k selhání s poškozením nástrojů a poškození personálu. Aktuální rozhodnutí je, že SCP-101 může být součástí větší entity mimodimenzionálního původu. SCP-101 není externě mobilní; avšak vnitřní pohyby uvnitř kontejneru mohou ovlivnit drobné pohyby vnějšku kontejneru, který se skládá z krytu SCP-101.

Rozumí se, že vzhledem k povaze nepravděpodobností velikosti kontejneru a objektu uvnitř je objekt mimodimenzionální interakce, ne-li původ.

SCP-101 vykazuje polymorfní schopnosti a nízkou úroveň vnímání. Fotografie ve složce zachycuje předmět, jak byl objeven v roce 1979 ve vzdálené oblasti pohoří Cascade v severozápadním Pacifiku Spojených států. Spolu s SCP-101 byly nalezeny zkažené pozůstatky člověka, oblečeného ve zvětralém černém obleku, který seděl na také zvětralém padáku a chyběla mu pravá ruka až ke kloubu ramene, který měl u zbývajících známek kousnutí kosti, předpokládá se, že byly způsobeny SCP-101. Spekulace o identitě tohoto zesnulého jedince vedly vědce k závěru, že se jednalo o jednoho DB Coopera, zůstává odstraněno pro účely utajení existence SCP-101.

SCP-101 od té doby změnilo vzhled a tvar se zjevným koncem lákání subjektu k dosažení uvnitř kontejneru. Tyto vzhledy sahaly od peněženek, přes krabičky na lahůdky, přes nádoby Krispy Kreme až po tašky na cukrovinky, které mají vnější vzhled, který je k nerozeznání od skutečných nádob. Dr. ██████████ navrhl, že SCP-101 je částečně vnímavý ve svých pokusech přilákat subjekty dovnitř.

Na doporučení [DATA VYMAZÁNA] se SCP-101 v současné době používá jako prostředek k odmítnutí likvidace pro Stránku-19. SCP-101 neprokázal nepříznivou reakci na to, že do něj byly zavedeny cizí látky, mimo jiné: papírový výrobek, splašky, odpadky z jídelny, kovy, polymery, oleje a další výrobky, které spotřebovává žádná známá biologická entita.

Dodatek 1 SCP-101 dosud nevykazoval žádné abnormální chování podle pozorovaných standardů, ani SCP-101 nevyzařoval žádné cizí, mimorozměrné nebo abnormální látky. Je však obavou Dr. ██████████, že SCP-101 může v budoucnu produkovat emise.

Dodatek 2 Další zkoumání pod vedením Dr. █████ zjistilo, že SCP-101 je ideální pro likvidaci nebezpečných odpadů a vedlejších produktů jiných projektů souvisejících s SCP. Dr. ██████████ je známý jako protiklad k tomuto opatření; O5-█ však dal povolení k pokračování projektu.

ZáznamyKde žijí příběhy. Začni objevovat