Dark web je web skrytý před světem ( nebo alespoň nenarazíte na temnou stranu netu jen tak).
Dejme tomu že , Tmavý web je část internetu, která není viditelná pro vyhledávače, a vyžaduje přístup anonymního prohlížeče s názvem Tor.
Temná definice webu
Tmavý web je část internetu, která není indexována vyhledávači. Nepochybně jste slyšeli hovory o „temném webu" jako ohnisku trestné činnosti - a je to tak. Vědci Daniel Moore a Thomas Rid z King's College v Londýně klasifikovali obsah 2723 živých temných webových stránek po dobu pěti týdnů v roce 2015 a zjistili, že 57% hostí nelegální materiál.
Studie z roku 2019, kterou provedl Dr. Michael McGuires z University of Surrey, ukazuje, že se situace zhoršila. Počet seznamů temných webů, které by mohly poškodit podnik, se od roku 2016 zvýšil o 20%. Ze všech výpisů (kromě těch, které prodávají drogy) může 60% potenciálně poškodit podniky.
Můžete si koupit čísla kreditních karet, různé drogy, zbraně, padělané peníze, odcizené přihlašovací údaje, hacknuté účty Netflix a software, který vám pomůže proniknout do počítačů jiných lidí. Kupte si přihlašovací údaje k účtu Bank of America za 50 000 $ za 500 $. Získejte 3 000 $ v padělaných bankovkách 20 $ za 600 $. Nakupte sedm předplacených debetních karet, každá se zůstatkem 2 500 $, za 500 $ (včetně expresní dopravy). „Celoživotní" prémiový účet Netflix stojí 6 $. Můžete si najmout hackery, aby za vás napadli počítače. Můžete si koupit uživatelská jména a hesla.
Ale ne všechno je nezákonné, temný web má také legitimní stránku. Můžete se například připojit k šachovému klubu neb k BlackBook, sociální síti popisované jako „Facebook Tor".
Deep web vs. dark web: Jaký je rozdíl?
Pojmy „hluboký web" a „temný web" se někdy používají zaměnitelně, ale nejsou stejné. Deep web označuje cokoli na internetu, co není indexováno a je proto přístupné prostřednictvím vyhledávače, jako je Google. Hluboký webový obsah zahrnuje cokoli za paywallem nebo vyžaduje přihlašovací údaje. Zahrnuje také veškerý obsah, jehož vlastníci zablokovali indexování webových prohledávačů.
Lékařské záznamy, placený obsah, členské weby a důvěrné firemní webové stránky jsou jen několika příklady toho, co tvoří hluboký web. Odhady uvádějí velikost hlubokého webu mezi 96% a 99% internetu. Pouze malá část internetu je přístupná prostřednictvím standardního webového prohlížeče - obecně známého jako „čistý web".
Tmavý web je podmnožinou hlubokého webu, který je záměrně skrytý a vyžaduje přístup konkrétního prohlížeče - Tor, jak je vysvětleno níže. Nikdo ve skutečnosti nezná velikost temného webu, ale většina odhadů uvádí, že se pohybuje kolem 5% celkového internetu. Opět platí, že ne všechny temné weby jsou používány k nezákonným účelům navzdory zlověstně znějícímu názvu.
Zpráva Into the Web of Profit identifikovala 12 kategorií nástrojů nebo služeb, které by mohly představovat riziko v podobě narušení sítě nebo kompromisu dat.
Celá tato aktivita, tato vize rušného trhu, vás může přimět si myslet, že orientace v temném webu je snadná. Není. Místo je tak chaotické a chaotické, jak byste očekávali, když jsou všichni anonymní a podstatná menšina má podvádět ostatní.
Přístup k temnému webu vyžaduje použití anonymizačního prohlížeče s názvem Tor. Tyto Tor browsers směruje své žádosti webových stránek prostřednictvím řady proxy servery provozovat tisíce dobrovolníků po celém světě, čímž vaše IP adresa neidentifikovatelné a nezjistitelné. Tor funguje jako magie, ale výsledkem je zážitek, který je jako temný web sám: nepředvídatelný, nespolehlivý a šíleně pomalý.
Pro ty, kteří se chtějí vyrovnat s nepříjemnostmi, poskytuje temný web nezapomenutelný pohled na podmořské podbřišek lidské zkušenosti - bez rizika, že by se v temné uličce motali kolem.
Tmavý webový vyhledávač
Tmavé webové vyhledávače existují, ale i ti nejlepší jsou vyzváni, aby drželi krok s neustále se měnící krajinou. Zkušenost připomíná prohledávání webu na konci 90. let. Dokonce i jeden z nejlepších vyhledávačů, nazývaný Grams, vrací výsledky, které se opakují a jsou pro dotaz často irelevantní.
Více najděte na stránce https://www.csoonline.com/article/3249765/what-is-the-dark-web-how-to-access-it-and-what-youll-find.html
I když existují weby jako odkazy Hidden Wiki a Tor, více než 60% odkazů je dávno mrtvých a tyto adresáře jsou zřídka aktualizovány.
Dala bych jsem věci, ale možná jsem něco přidám pokud v budoucnu budu cestovat Dark webem.
Pokud to chcete vyzkoušet, tak buďte chráněni a nezapomeňte že od zakázaných obchodů ať už s Drogama či kradeným zbožím, můžete narazit i na věci, co vám způsobí husí kůži či jste je nikdy vidět nechtěli, zase jde o to kam daleko půjdete.
Tímto nikoho nenabádám a je to pouze vaše rozhodnutí https://www.deepwebsiteslinks.com/deep-web-links/
Doporučuji že pokud tam chcete lézt tak minimálně 16 let.
ČTEŠ
Záznamy
HorrorVždycky vás bavilo tajemno? Zajímali vás creepypasty, paranormální nevysvětlitelné věci, nebo jednoduše něco děsivého? Zde jsou mé záznamy těch známých a tajemných, paranormálních, reálných, nevysvětlitelných, děsivých, podivných zápisků o těchto té...