#0025 hrátky s duchy ( paranormální hry)

59 8 14
                                    

Musím říct že tohle téma se hledalo velice těžko a dokonce jsem narazila na nefunkční stránku http://dog-information.xyz/g.php?hl=cz3 , na které se psalo jak vyvolat Satana, ale přesto jsem zde a tady.  Dnes vydám více kapitol, abych vynahradila těch několik dní .Moc často se nestává abych při nějakém takovém čtení měla husí kůži, při podívání na té obrázky. Ano přesně tak, nemám moc ráda paranormální hry, ale věděla jsem že se toho nevyhnu.Informace na stránkách: https://www.zahady-a-tajemna.cz/news/a10-her-ktere-dokazi-vyvolat-demony-za-nic-na-svete-je-nehrajte/

Každopádně, všichni pravděpodobně známe vyvolávací hru Ouiju při které můžeme komunikovat s duchy nebo démony, později mám pocit že roku 2016 se stala velkým hitem hra Charlie Charlie, ale těchto her je o mnoho více, které si lze zahrát a jejichž prostřednictvím můžeme vyvolat tak zvané duchy či démony.

VAROVÁNÍ!: pokud máte strach ze tmy nebo jste velmi senzitivní, tak byste nic z toho neměli zkoušet, mohou být návykové a někdy velmi temné.

Připomínám že nemůžu za to pokud něco vyzkoušíte či uděláte, je to čistě vaše rozhodnutí. 


1. Ouija

Potřebujete pouze jednu desku s názvem Ouija.

( chci jen říct že některé ty informace nemám ověřené, neboť tyhle stránky se mi hledají celkem těžko a v časopisech se znova hrabat nehodlám.)

Je to vyvolávací hra,která byla vymyšlena v roce 1854. Již staří Egypťané a Římané měli své verze této hry, kterou hráli. Je doporučeno, aby se hrála na tmavém a známém místě, protože výsledky mohou být velmi nebezpečné. Desku umístíte na stůl, na ni položíte skleničku, nebo cokoli, co chcete a na to položíte prsty. Poté se kladou otázky a čeká se, zda se duch rozhodl seance zúčastnit. Pokud ano, začne se sklenička pohybovat a ukazovat písmena, která vám dají odpovědi. Na konci je důležité seanci řádně ukončit.

2. Hyakumonogatari – vyprávění strašidelných příběhů

Je zapotřebí mnoho svíček, tma, dvě místnosti a mnoho hororových příběhů ( pokud by jste chtěli dříve jsem měla aplikaci se strašidelnými příběhy, mohla bych vám sem některé dát ( nezapomenu napsat autory.).).

Toto je jedna z nejoblíbenějších her v Japonsku. Je to skupinová hra. V jedné místnosti se do kruhu poskládá 100 svíček, které se zapálí. V druhé místnosti, kde jsou všichni účastnící v kruhu musí být tma. Každý z nich musí říct příběh, historku a nebo zkušenost s terorem. Vyprávějící osoba půjde do místnosti se svíčkami a sfoukne jednu z nich a tak se to dělá stále dokola, dokud nejsou sfouknuty všechny svíčky. Říká se, že když sfouknete všechny svíčky, démoni a duchové se na tom místě projeví. Jediná věc, kterou musíte udělat, je čekat na ně.

3. Kyvadlo

 Je zapotřebí nit, křemen, prsten nebo jehlu.

 Naučili jsme se to ve výzkumu a je to velmi zajímavé. V těchto pracích to bylo velmi užitečné, protože dokáže detekovat magnetické změny. Křemen, prsten a nebo dokonce jehla se umístí na tenké, silné vlákno. Musíte být koncetrováni. Do jedné ruky vezmete kyvadlo, které umístíte pár milimetrů od druhé ruky, aniž byste se ji dotýkali, jako by to byla základna. Otázky mohou být duševní nebo otevřené. Pokud se kyvadlo začne pohybovat v kruzích doprava, je to odpověď s potvrzením. Pokud se pohybuje svisle a nebo v kruzích doleva, je to negativní odpověď. Je důležité, aby se kyvadlo při každé otázce zastavilo a především bylo na místě, kde nefouká vítr.

ZáznamyKde žijí příběhy. Začni objevovat