#0014 - Elisa Lam

82 10 2
                                    

Podrobnější informace čerpám ze článků : https://en.wikipedia.org/wiki/Death_of_Elisa_Lam

https://people.com/crime/elisa-lam-found-dead-roof-water-tank-los-angeles-hotel/

https://www.historicmysteries.com/what-happened-to-elisa-lam/

https://www.ranker.com/list/elisa-lam-theories/lyra-radford

Na youtube jsou kanály který to pěkně shrnuly, doporučuji.


Záhadnou smrt kanadské turistky Elisy Lam vyšetřuje HLN v nové sérii „Real Life Nightmares"


Elisa Lam cestovala do Los Angeles ze svého rodného města Vancouver, Britská Kolumbie, v lednu 2013 na týden prohlídky památek a dobrodružství. Věci však brzy získaly záhadný - a smrtící - obrat. Po kontrole v hotelu Cecil 21letý turistka beze stopy zmizela.

Poté, 19. února 2013, pracovník údržby hotelu učinil příšerný objev, když našel Elisy tělo uvnitř nádrže na vodu na střeše hotelu.

Jak Lam zemřela, se stalo předmětem intenzivních spekulací a konspiračních teorií. Velká část této fámy se soustředila na video z výtahového dohledu, zveřejněné policií, o Lamově podivném chování několik hodin před jejím zmizením. Video ukazuje ji, oblečenou v červené mikině, uvnitř výtahu, jak tlačí tlačítka na více pater, vykukuje z otevřeného výtahu a opatrně vystupuje, zatímco mává rukama.

bohužel mi jsem nejde to video hodit, mrkněte se kdyby něco na yt.

Čtyři měsíce po Lamově smrti úřad koronera LA rozhodl, že neexistují žádné důkazy o fyzickém traumatu. Způsob smrti byl klasifikován jako náhodné utonutí a případ byl uzavřen.

Policie v Los Angeles prováděla rozhovory po místní oblasti, ale snažila se shromáždit poslední hodiny Elisy. Zaměstnanci hotelu řekli, že Elisa byla vždy sama a že ji nikdy neviděli u nikoho jiného.

V den její záhadné smrti však s Elisou jednala. Majitel nedalekého knihkupectví tvrdil, že Elisa vešla do svého obchodu a koupila několik hudebních knih. Elisa údajně informovala majitele, že jsou pro její rodinu ve Vancouveru.

Vražda?

Bizarní okolnosti kolem její smrti neukazovaly na žádnou zjevnou odpověď a některé prvky případu zmátly vyšetřovatele.




Našla jsem o ní pár teorií, tak zde :

Spáchala sebevraždu

Ti, kteří prostřednictvím svého blogu  může ručit za to, že Lam trpěla depresemi a byla dokumentující její vnitřní zmatek.

Policie nenalezla žádné důkazy, které by naznačovaly, že se zabila, a i kdyby ano, nevysvětluje to události vedoucí k její smrti ani to, jak se dostala do vodní nádrže. Zvláště když mohla skočit ze střechy hotelu nebo z okna.

Náhodně se utopila

Mnoho lidí cítí, že za Lamovu smrt mohla bipolární porucha. Některé, i když ne všechny formy bipolární poruchy, mohou způsobit halucinace, pokud nebudou léčeny. Lam měla manickou epizodu, mysleli si, že ji někdo pronásleduje, a při pokusu o úkryt ve vodní nádrži se nešťastnou náhodou utopila (je jedno, jak se do vodní nádrže dostala).

Největším problémem této teorie je, že její léky na bipolární poruchu byly v jejím systému, podle  správy koronera, takže její nemoc nebyla během cest ponechána bez léčby. Byla jí pro zvládnutí jejího duševního zdraví a drogy se v jejím systému stále nacházely, dokonce i po téměř třech týdnech ve vodní nádrži.

ZáznamyKde žijí příběhy. Začni objevovat