#0016 Teorie o Jezeru Loch Ness

62 8 0
                                    

Příšera ze skotského jezera Loch Ness patří k nejznámějším kryptidům na světě. Kamkoliv přijede Skot, tam se ho ptají: „Viděl jsi Lochnesku?" Desítky let nadšeného bádání nám dosud nepřinesly žádné jasné odpovědi. Ale co když je hledáme na špatných místech? Co když se pravda o bájném monstru skrývá v prostoru tak temném, že do něj lze nahlédnout jen skrze okultismus?

Ta diskuze jako kdyby neměla konce. „Je to druh dinosaura, plesiosaurus, který přežil skrytý v hlubinách Loch Ness až do dnešních časů!" „Ne, je to kryptid, vědě dosud neznámý tvor, jehož se ještě nikomu nepovedlo odchytit a prozkoumat!" „Nesmysl, jde o přerostlé úhoře, kteří tu občas vykukují nad hladinu!" „Ani to není pravda, necháváte se zmást optickým klamem, hrou světla a stínů na zvlněné vodní hladině!" ( Já mám menší teorii toho, že mi lehce připomíná slona) Takhle nějak se překřikují odpůrci a zastánci teorií o původu a vůbec samotné existenci legendárního stvoření známého pod jménem Lochnesská příšera, případně poněkud milejší přezdívkou Nessie (schválně kdo se koukal na tu pohádku o Loch Nesskách? (když byl malí)). Když se ale podíváme na počátek vzniku celého fenoménu obklopujícího jezero Loch Ness, přijdeme na podivnou shodu okolností. Velkým novodobým pozorováním Nessie předchází hodně podivné okultní rituály...

Strašidelný dům

U břehu jezera Loch Ness stojí dům zvaný Boleskine House. Prostorné panství si v roce 1899 vybírá za svůj domov „nejprohnanější muž, který kdy žil", nebo také „nejhříšnější muž světa" – legendární, ale i nechvalně proslulý britský mág a okultista Aleister Crowley (1875–1947). Protože pochází z bohaté rodiny, může si už v mladém věku takovou investici dovolit. Boleskine House zcela odpovídá jeho potřebám, hodlá se zde několik měsíců chystat na rituály, při nichž si bude zahrávat s černou magií a snažit se přivolat entitu, již nazývá „Svatým strážným andělem". Do vlastního deníku si píše, že při mystickém obřadu rozhodně nehodlá „urážet Boha" ani „škodit sousedům". V rámci celého procesu začíná vyvoláním čehosi, o čem mluví jako o „Panstvu temnot", zřejmě jejich působení pak má přilákat onoho strážného anděla, který by, pokud vše půjde podle plánu, měl Crowleyho osvítit. Jenže věci jdou jen málokdy podle plánu... Rituály se rozbíhají, netrvá dlouho a temnota začíná působit na okolí. Jeden pracovník z Crowleyho pozemku, dlouholetý abstinent, se příšerně opije a následně se pokouší zavraždit svou ženu a dítě, další člověk se pak pokouší zabít manželku okultisty. Dochází i k nehodám, kdy si např. místní řezník omylem usekne ruku. Co to tehdy Crowley přizval mezi nás?

Brána do neznáma

Crowleyho rituály trvají řadu měsíců, okultista při nich i na nějaký čas odjíždí pryč, do Paříže. Mezitím se Boleskine House u jezera Loch Ness všichni starousedlíci začínají vyhýbat. Nepochopitelně se totiž přímo nad ním kupí tmavé mraky! Crowley po návratu do deníku píše, že si při výkonu rituálů musí svítit i za jasného denního světla, dům prý obklopuje zvláštní druh neproniknutelné temnoty. Svoje dílo tu nakonec nezavrší, roku 1913 se domu zbavuje a mizí pryč. Panství dál přitahuje podivné sebevraždy a nešťastné události. V letech 1933 a 1934 se na titulních stranách novin objevuje několik svědectví o výskytu Nessie. Rozjíždí se celosvětová mánie, která trvá dodnes. Anglický novinář Fredrick William Holiday (1921–1979) o Lochneské příšeře píše takřka od dětství a v 70. letech i on tvrdí, že je možné, že má nadpřirozený původ. Jinak si nedovede vysvětlit její schopnost dokonale unikat při pátráních a pak se znovu objevovat. Samotný Crowley za svého života vše kolem Nessie se zájmem sleduje, ale tvrdí, že on sám s tím nemá co dělat. Něco zlého prý sídlí přímo v Boleskine House a bylo to tam už před jeho příchodem. A to něco má zasahovat i do jezera Loch Ness. Jiné názory říkají, že Crowley své rituály zpackal a otevřel tím portál, jímž k nám proudí stvoření z jiné dimenze. Přišla Nessie právě odtud a možná se tam i ve chvílích ohrožení vrací?



Vše se dočtěte na stránce :https://epochalnisvet.cz/jezero-loch-ness-privolaly-zdejsi-monstrum-okultni-ritualy/

okay, napište co si myslíte o této teorii a v budoucnu Nessie ještě rozeberu. 

ZáznamyKde žijí příběhy. Začni objevovat