#0002 - Slenderman

176 16 4
                                    

Slenderman je postava, která vznikla jako internetová creepypasta vytvořená uživatelem Ericem Knudsenem na fóru Somenthing Awful v roce 2009. Je popisován jako vyzáblá, nepřirozeně vysoká humanoidní postava v černém obleku a bez obličeje, a ve svých příbězích obvykle pronásleduje, unáší nebo traumatizuje své oběti, zejména děti.
Slender Man není vázán na jeden konkrétní příběh, ale objevuje se ve velkém množství rozličných děl, obvykle sdílených pomocí internetu.
Fikce zaměřená na Slender Mana zahrnuje mnoho mediálních prostředků včetně literárních a uměleckých děl a videosérií jako je Marble Hornets, kde je znám jako The Operator. Kromě internetových příběhů se Slender Man stal internetovou ikonou a má vliv také na populární kulturu, odkazuje na něj např. postava Enderman ve videohře Minecraft.Slender Man se dočkal i několika svých vlastních her, jako je Slender the arrival nebo Slender the eight pages. Také se objevil ve filmové
Adaptaci Marble Hornets, kde je ztvárněn Dougem Jonesem,  w ve filmu Slenderman z roku 2018(pokud jste ten film neviděli, buďte rádi, film má několik nesrovnalostí se slendermanem, pokud nejste tak moc velcí strašpytlové že by jste se báli vlastního stínu tak je to nudný, spíše vtipný, protože jednou vypadal Slender jak pavouk XD), kde ho ztvárnil Javier Botet.
Na začátku roku 2014 vypukla morální panika ohledně Slender Mana poté, co se několik čtenářů jeho povídek stalo aktéry v násilných činech. Ve středu pozornosti byl hlavně incident v Americkém  městě Waukesha kde byla téměř ubodána dvanáctiletá dívka, pachstelky jí zabily pro slendra.

ZáznamyKde žijí příběhy. Začni objevovat