Několik let všude byl jenom Bigfoot a Loch Ness, když jednoho dne na venkově začali mizet ovce a kozy a objevila se záhadná bytost jménem Chupacabra. Je to bytost podobná kojotovi z hispánského folklóru.
I přesto že není tak známá a počítá se i mezi ty novější, její první spatření je v Portoriku v Jaře 1995. Farmář který nahlásí její útok, přišel o 8 ovcí, jeho zdůvodnění bylo, že mu zvířata povraždil čtyřnohý démon t temnot připomínajícího lysého psa.
Několik pozorování zvířete v některých částech Filipín a Ruska a mimo Ameriku přineslo tuto představu běžným lidem a farmářům, že Chupacabra je opravdu ošklivé monstrum sající krev, které může za noc zabít stádo dobytka. Mnozí ho také považují za mytologické stvoření, ačkoli pozorování na různých místech potvrzují jeho samotnou existenci. Poprvé v roce 1995 se lidé dívají na tuto legendární Chupacabras v Portoriku.
Vyjmenuji vám pár se spatření :
1. chupacabra byla poprvé spatřena v roce 1995 v Portoriku, ale to už jsem psala.
2. V roce 2004 byl poblíž San Antoniabyl spatřen tento druh, útočících na domácí zvířata.
3.V roce 2005 měla chupacabra slávu zabití řady domácích zvířat, než byla uvězněna místními obyvateli Texasu. Zpočátku lidé nemohli identifikovat plemeno zvířete, ale později se zjistilo, že jde možná o Chupacabru.
4.V roce 2006 byla chupacabra poprvé spatřena v Rusku. I když se předpokládá, že je to Chupacabra, přesto existuje otazník, zda tvor, který byl považován za Chupacabru, byl nějakým jiným zvířetem nebo ne.
5.Chupacabra byla spatřena také v San Antoniu. To bylo zachyceno v kamerách, kde zvíře bralo něco do úst, podle mě držela králíka.
6. Chupacabra byla také vidět v Texasu v roce 2011. Bylo zjištěno, že má podobnost s jinými zvířaty, jako je vlkodlak. Má se tedy za to, že Chupacabra je smíšená. Za 11 dní to bylo třetí pozorování zvířete.
7.Bylo zaznamenáno že zaútočila na dítě, ale já si myslím že tohle tvrzení je fake.
8. snímek pořídila žena jménem Ramona v Piemontu v Severní Karolíně v roce 2013 a tento snímek zaslala novinám s tím, že „Chupacabra existuje", ale mě osobně to připomínalo zdeformovanou lišku.
9. Je považováno za jedno z prvních pozorování Chupacabry, kde je zvíře vidět přecházet silnice.
Prý bylo i nějaké pátrání atd., ale to tady nechcu rozebírat, zde máte pár fotografií a ilustrací dané bytosti.
ČTEŠ
Záznamy
HorreurVždycky vás bavilo tajemno? Zajímali vás creepypasty, paranormální nevysvětlitelné věci, nebo jednoduše něco děsivého? Zde jsou mé záznamy těch známých a tajemných, paranormálních, reálných, nevysvětlitelných, děsivých, podivných zápisků o těchto té...