Harry nu mi-a mai vorbit din acea noapte, iar atunci cand ne intalneam intamplator pe holuri, imi evita privirea. Dar asa era cel mai bine. Kim a refuzat sa imi dea orice fel de detaliu referitor la trecutul lui Harry si incidentul dintre ei si Flynn. A spus ca era o poveste ce nu vrea sa si-o mai aminteasca. Ea si Zack nu erau impreuna pe atunci, ei se cuplasera la un an dupa. Aparent s-au cunoscut intr-o noapte la club. Ea iesise cu niste prietene, iar Zack la fel. Un tip ii tot dadea tarcoale lui Kim si nu voia sa o lase in pace, iar Zack fiind beat a pretins la gluma ca era iubitul ei numai sa o lase in pace. Se stiau din vedere de la scoala, insa nu se bagasera in seama. Tot pretinsul asta a dus la mai mult, iar ei deja aveau o relatie serioasa si stabila. Kim se mutase de putin timp cu Zack, parintii ei la fel divortati, nu pastreaza legatura cu tatal sau, iar mama ei s-a mutat in Brighton, dandu-i frau fiicei sale, acum majore sa isi traiasca viata independent. O mai avea doar pe bunica ei aici in Londra pe care o vizita uneori. Aparent Zack si Harry se cunosteau de foarte mult timp si au fost ca doi frati de mici. Era adevarat ca Harry mai avea o sora mai mare, care inca locuia in Londra si acum era intr-o relatie stabila cu un contabil. Ea era cu trei ani mai mare decat Harry. Mi-a placut sa aud ca Olivia si Harry erau in relatii foarte bune si Kim a avut ocazia sa o vada de cateva ori. Despre parintii lui Harry nu a vrut sa imi spuna nimic, nici ea nu stie de la Harry ci tot de la Zack, care la fel nu ii spusese atat de multe. Baiatul asta era mai secretos decat trebuia.
Eram confuza si frustrata de ceea ce simteam, insa stiam ca stand unul langa celalalt, inevitabil se va intampla ceva. Dar nu ma puteam intreba de ce totusi se simtea atat de gresit sa stau departe de el? Gandul ca eu sa ma uit dupa cineva care era deja intr-o relatie ma facea sa ma simt stanjenita si murdara. Trebuia sa accept ca el era al altcuiva si ca niciodata nu as fi avut sanse sa concurez impotriva lui Chanel. Era de prisos.
Insa, pe de alta parte, nu puteam sa nu ma intreb daca el simtea ceva pentru mine sau de ce se comporta asa ciudat. Cand a fost la mine era atat de tandru si linistit, ca in urmatoarele zile sa se comporte ca si cum nu m-ar cunoaste. Presupuneam ca Chanel i-a spus ca Elizabeth lucra la atelierul mamei sale si incepuse sa ii fie rusine ca si-ar pata imaginea afisandu-se cu mine. Imi abtinusem un hohot de ras l-a acest gand, pentru a nu atrage atentia colegilor de clasa si a profesorului de istorie, continuand sa mazgalesc foaia de hartie. Totusi, oricat de mult as fi incercat sa nu ma simt ranita, imi era imposibil, deoarece stand in bratele lui in acea seara, chiar si pentru acele cateva minute, se simtise atat de potrivit.
In zadar am incercat sa imi afund gandurile in temele de la scoala, incercand sa evit pe cat de mult posibil sa ies afara cu Jade si Austin. Adevarul era ca nu Harry era neaparat motivul pentru care evitam sa ies afara.
Orasul ma speria si oricat de mult m-as fi straduit sa ignor tot ce se intampla, inca de cand cu acel incident cu Mike, aveam straniul sentiment ca eram urmarita. Nu am spus nimanui despre asta, nici macar lui Elizabeth, incercam sa imi implementez in minte ca totul era doar o joaca a imaginatiei mele. Nu voiam sa ii incarc mintea lui Elizabeth cu speculatiile mele. Stiam ca muncea din greu pentru a plati chiria care nu era absolut deloc ieftina, consecinta locuirii intr-o metropola. Zona in care locuiam noi insa, nu era tocmai una ferita de pericole, Londra nu era oricum un oras ferit de pericole, de aici si ciudatul sentiment. Ma straduiam sa imi indepartez gandul ca Mike ar putea fi acela care o face pentru a se razbuna pe Harry. Aflasem intre timp de la Jade ca a fost suspendat timp de o luna pentru ceea ce a facut, iar din acea zi, nu l-am mai vazut calcand in cutea scolii. Elizabeth si-a pierdut mintile, la fel si Jade si Kim la refuzul meu vehement in a depune plangere la politie. Am decis ca directorul sa ii decida soarta, nu prea cruda avand in vedere ca este in echipa de fotbal a scolii.La isistentele terapeutului in a ma implica mai mult in activitati sociale, am decis sa ma inscriu in comitetul de organizare al balului de toamna. Jade si Kim faceau si ele parte din asta si aveam sa le intalnesc imediat dupa cursul de istorie. Gandul imi fusese cu totul in alta parte si speram ca Austin sa fi luat notite pentru ca eu aveam scrisa doar data si titlul, restul erau doar linii indescifrabile facute la nimereala.
CITEȘTI
ORFANA I. Protectorul
Storie d'amoreNu intotdeauna viata este roz, iar Emily stie cel mai bine acest lucru.Emily Stone-Edwards este o fata ce si-a trait jumatate din viata intr-un chin amarnic. La varsta de opt ani aceasta afla ca parintii ei au murit intr-un accident rutier, iar fata...