"Ciddi misin Chris mi ?"
"Üzgünüm."
"Üzgün değilsin ve bunu açıkça söyleyebilirsin."
"Kes şunu Chris."
"Neden ? Korkuyor musun ondan ?"
"Sana kes şunu dedim !"
"Ne zamandan beri ?"diye sordum düz bir sesle.
Tartışmalarını bölüyordum ama sikimde değildi.
Dağılan rujundan alamıyordum gözlerimi."Şey üç aya yakın gal-"
"Altı ay oldu."
Chrise çevirdim gözlerimi. Sinirli gibiydi. Oysa ki bu durumda sinirli olması gereken bendim. Çocukluk arkadaşı ile sevgilisini erkekler tuvaletinde basan kişi de bendim, ihanete uğrayan da.
"Oysa ki istediğin her şeyi vermiştim."dedim tüm pişmanlığımla.
"Sen beni hiç sevmedin jimin. Bense sadece sevgini istemiştim."
"Beni sevmen için her şeyi yaptım. İnan bana her şeyi denedim. Sonra fark ettim ki benim sevdiğim adam kalbinde kibir ve nefret dışında hiçbir şey barındırmıyor. Ben bunu istemedim."
Kahkahalarla güldüm.
"Bunu bana sen mi söylüyorsun ?"
"Her seyimde yanımda sen vardın bildin gördün işittin yeri geldi eğlendin. Peki neden sen iyisin de ben kötüyüm ?""Yeter bu kadar-"
"Sen karışma !"
Chris olduğu yere sinerken yeniden döndüm muhatabima.
"Seninle yatana kadar her gün peşimde kostun, bir şekilde de beni kendine bağladın peki ya şimdi ? Ah! Doğru ya kendine yeni bir yatak arkadaşı bulmuşsun."
Gülerek devam ettim.
"Seni severdim hyejin, ama sadece yatakta. Görünüşe bakılırsa onu bile hak etmiyormussun ya neyse."
"Biliyor musun jimin ?"dedi akan göz yaşlarını silerken.
"Sen bir canavarsın."
***
"Seong beni aradı, anlaşmayı imzalayacağımız şirketler bizimle iş yapmaktan vazgeçmiş."
Hmmladım.
"Peki ben neden bunu senin asistanindan öğreniyorum ?"
"Çünkü sana söyleyecek kadar önemli görmedim."
Çatalı gürültü ile bıraktı masaya.
"Aylardır üzerine çalıştığım anlaşma iptal oldu ve sen bunu önemli görmedin mi !"
"Evet."
Yüzünü sivazlayıp yalvaran gözlerle baktı.
"Her şeyi senin için yapıyorum. Ne yaparsam oğluma daha iyi bir hayat sunabilirim diye düşünüyorum. Peki sen neden beni düşünmüyorsun ?"
"Seni sevdiğimi biliyorsun baba."
"Seviyorsun ama düşünmüyorsun jimin !"
"Masada taşlara para yatırırken cüzdanından çıkan her bir kurusun nasıl geldiğini düşündün mü ?"
"25 yaşındayım ama babama hiçbir katkım yok benim hayattaki amacım ne diye sordun mu ?"
"Annem beni bu halde görse ne derdi diye düşündün mü ?"
"Senin için yaptığım her şeyden pişman ediyorsun beni."
"Baba-"
"Jimin sen bana tanrının verdiği en güzel hediyeydin oğlum. Ama ben artık o hediyenin güzelliğini göremiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Homeless | Jikook
FanfictionBen jeon jungkook 17 yıldan beri kimsesizim. Kendimi bildim bileli sokaktayım. Her bir kaldırım taşı, büyük küçük her ağaç, yanan her bir sokak lambası şahit benim varlığıma. Küçük ömrümü verdim bu şehrin her bir köşesine. Olmayan evim saydım burayı...