19.

309 32 28
                                    

YOONGİ

"Yoongi hyung senin ilişkin nasıl gidiyor ?"

"Yoongi'nin sevgilisi mi var !"

Jungkook'un kafasına attığım tokat onu susturmaya yetmişti fakat kim lanet olası taehyung susmak nedir bilmiyordu işte.

"Yoongi birini sevebiliyor yani, tanrım mucizelerin hiç bitmiyor."

"Taehyung sikerim belanı gevşek herif."

"Sevgiline söyleyeceğim bana yükseliyorsun !"

Namjoon ve jungkook kahkahalarla gülerken seokjin büyük bir mutlulukla izliyordu sevgilisinin gülüşünü.

"Sevgilim falan yok benim."

"Hani beni evlat edinecektiniz babalarım ?"

Beş on saniye yetmeyeceği için sonsuza kadar saymaya karar verdim o an.

"Oha hem de erkek mi !"

"Görseniz var ya nasıl aşık hyunguma, bakınca bile eriyor adam gözümün önünde."

"Jungkook sus yoksa fena olacak."

"İnanamıyorum, şaka gibi."

"Herif resmen aşkından yanmış bende şahidim."

"Ben şimdi bir yanacağım sana !"deyip Namjoon'a atlamıştım ki seokjin çoktan kurtarmıştı sevgilisini elimden.

"Hyung."deyip ellerimi tuttu jungkook.
"Neden itiraf etmiyorsun ?"

Kızarmış burnu ve kafasına büyük gelen şapkasına aldırmadan ciddi olmaya çalışan küçüğüme gülmek istesem de yüz ifademi bozmadım.

"İtiraf edeceğim ne var ki ?"

"Ben !"

Sesin sahibini buldu gözlerim. Kapının hemen önünde kırmızı şişme montuyla duruyordu öylece. Neon ayakkabıları ve çantasını saymazsak.

"Senin burada ne işin var ?"

İki adımda mesafeyi kapattı ve oturdu yanıma. Saniyesinde ciğerlerime dolan yağmur sonrası toprak kokusu, güzeldi.

"Beni özlemissindir diye düşündüm."

"Tanrım sen çok yaşa."

Elini kalbine koyup duaya başlayan taehyunga gülümsedim. Daha sonra yeniden döndüm muhatabıma.

"Saçmalamak için mi geldin onca yolu ?"

"Hayır, seni görmek için."

Öyle bakıyordu ki yüzüme, sanki hayatı boyunca gördüğü en değerli şeymişim gibi.

"Hala saçmalıyorsun."

"Biliyor musun ?"

"Neyi ?"

"Utanınca sesin titriyor."

"Dayak istiyorsun sen."

Başını geriye atıp kahkaha savurduğunda gülüşünde takılı kaldım bir an.

"Hyung biz gidelim istersen ?"

"Evet."

"Hayır."

Sinirle soludum.

"Ne demek evet ?"

"Gitsinler işte baş başa kalalım."

Çocuklardan birer hayret nidası yükselirken ben yüzünün ne tarafına yumruğu çaksam diye düşünüyordum.

"Yoongi'nin işlediği sevaptan işlemek istiyorum."

Homeless | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin