Medya HyunLix bebeklerimiz 😍Bölüme geçmeden önce belirtmek istiyorum... bazı fotoğraflarda saç renkleri farklı oluyor çünkü gerçek hayatta olan şeyleri karışık bir şekilde yazıyorum.. siz Hyunjin'in saçlarını siyah Felix'in saçlarını sarı-turuncu olarak hayal edin medyada ki gibi...
Hyunjin
"Ee nedir canını bu kadar sıkan şey? Anlat artık sana yardım etmek istiyorum."
Gerilen sırtım ile bir iki esneme hareketi yaptım ve arkama yaslandım. Derin bir nefes alırken elimi cebime atıp sigara paketinden bir tane sigara çıkardım ve dudaklarıma götürüp sigarayı yaktım.
"Bilmiyorum daha doğrusu hislerim karmakarışık ve içinden bir türlü çıkamıyorum!"
Chan kahvesini içerken yanıma yaklaştı ve korkuluklara yaslandı. "Felix ile aranda bir şey mi var?" Başımı olumsuz anlamda salladım. "Peki o zaman ne Hyunjin bana anlat ki sana yardım edeyim? Biz kardeşiz değil mi? Ve kardeşler birbirlerine yardım etmek için varlar. Hadii şimdi anlat bana?"
Kahvemden bir yudum aldım o sırada balkon kapısındaydı gözüm. birisi umarım bizi duymazdı. Gerçi şu an büyük ihtimalle herkes prova odasına inmişti.
"Felix dikkatimi çekiyor.. normal bir şekilde değil başka bir şekilde.. onu kıskanıyorum hemde deli gibi... Diyeceksin ki normal bir şey sen hepimizi kıskanıyorsun.. ama o farklı Chan. Ona karşı ayrı bir hassasiyet var içim de. Onunla konuşurken kelimelerimi özenle seçiyorum... Sanki her an kırılacak bir vazoyu elim de tutuyorum. Anlatabildim mi?"
Chan başını salladı.
"Kızma ama.... Ondan hoşlanıyor olma ihtimalin var mı? Başımı olumsuz anlamda salladım asla böyle bir salaklık yapmayacaktım. Asla."Hayır belki de kardeşim olarak görüyorum onu gurubun en kırılganı o hem ailesinden uzakta hem Bay Kim sürekli üstüne geliyor ve birde Woojin var! Lanet piç!"
"Hey sakin ol! Tamam ondan hoşlanmıyorsun kardeşin olarak görüyorsun diyelim... peki neden sürekli dudaklarına bakıyorsun?"
Siktir! Siktir! Siktir! Nasıl farketmişti bunu?
"Bilmiyorum dediğim gibi duygularımdan emin değilim ayrıca ondan hoşlansam bile... ah bilmiyorum.. Yani elimden bir şey gelmez..""Tamam üzme kendini böyle bir durum olduğun da ilk bana anlatman gerekirdi.. Her zaman yanındayım bunu unutma."
Chan bana sarılınca bende ona sarıldım.
"Hadi şimdi provaya."
Beraber terastan çıktık ve prova odasına indik. Jeongin üstüme atladığın da güldüm."Boşuna bebek demiyoruz sana."
Kalçasına vurduğum da şakadan kolumu ısırdı. "Bebek değilim ben!"
"Aynen o yüzden ısırdın dimi?"Kucağımdan inip Jisung'un yanına gitti ve bu sefer ona sırnaşmaya başladı. Cidden tam bir bebek gibiydi. En azından Felix bu kadar yalaka değildi.
Bakışlarım Felix'i ararken Changbin'e sarıldığı daha doğrusu kucağına çıktığını görünce kaşlarımı çattım. Daha demin dediğim laf vardı ya, evet evet Felix yalaka değil demiştim. Hah işte tam o laf, o lafı geri alıyorum.
Minho onların resmini çekip yanlarına ilerlediğin de yavaş adımlar ile bende onlara yaklaştım. Felix Changbin'in kucağından kalkıp arkasına geçti ve sırtına masaj yaparken, Minho da çektiği fotoğrafı gösteriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love you like a love song ~hyunlix~ ✓
Teen Fiction~tamamlandı~ Hikayenin önceki ismi 'Love' yeni ismi 'Love you like a love song' #hyunlix 4 30.05.2021 #leefelix 9 18.01.2022