İyi okumalar miniklerim 😚💖Felix
"Felix annem geç odaya dinlen biraz?"
Gözlerimi arlayıp etrafa baktım herkes kendi havasındaydı.
"Yok anne birazdan çıkarız Hyunjin ile.. yani Hyunjin'e odayı hazırlayım sonra uyurum."Annem başını sallamıştı. Bir süre sonra Hyunjin'e kaş göz yaptım ve ben ayağa kalktım.
"Anne biz çıkıyoruz uyumaya size iyi geceler..."
Ablama sarılıp yanağına öpücük koydum ve Hyunjin ile birlikte odama çıktık.Odaya girdiğimiz de Hyunjin'e döndüm.
"Sevgilim?"
Gülümseyip yüzüme yaklaştı ve dudağıma hızla bir öpücük koyup kollarını ince belime sardı.
"Efendim?"
"Beraber yatamayız biliyorsun değil mi?"Anında kaşları çatılmız hızla ayrılıp yüzüme ciddi miyim diye bakmaya başladı.
Ciddi olduğumu anlayınca,"Siktir ya! Ciddi olamazsın ilk gecemizi böyle hayal etmemiştim... beraber koyun koyuna uyuyacaktık ben gece sürekli seni izleyip o..."
Bu sırada eğilip dudaklarıma hızlı ama tutkulu bir öpücük bıraktı.
"... güzel dudaklarına öpücük koyacaktım."
Ona gülümsedim ve kollarımı tekrar sardım."Üzgünüm sevgilim... hadi senin için yan odada yatak hazırlayayım. Sende istersen bir duş al."
Başını sallamış ve odamda ki banyoya girmişti.
Bende odadan çıktım ve yan odada ki misafir odasına girip hızla yatağa yeni nevresim takımı serdim ve dolaptan yeni yastık çıkarıp yatağın üzerine koydum, tekrar odama girdim.Hyunjin banyodan çıkmış ve tam iç çamaşırını giyerken onu yakalamıştım... siktir. O da neydi öyle? O şey gerçek olamazdı değil mi?
Gözlerimi hızla kapayıp arkamı döndüm.
"Oha! Ay özür dilerim sen giyin ben bakmıyorum."Bir iki dakika öyle durduktan sonra havaya kaldırıldığımı hissettim ve Hyunjin'e kollarımı sardım.
"Meleğim gözlerini açabilirsin artık."
Gözlerimi hafif araladığım da Hyunjin ile burun buruna geldim.Uzanıp dudağını öptüm ve geriye çekilecekken Hyunjin bir elini kalçama diğer elini boynuma atmış ve başımı uzaklaştırmama izin vermeden hızla dudaklarıma yapışmıştı.
Beni yatağa bırakıp hızla üzerime çıktı ve tişörtümün eteklerinden tutup çıkardı. İki saniyeliğine ayrılan dudaklarımızı hızla tekrar birleştirmişti.
Dudağını dişlediğim de ağzıma doğru inlemişti.
Eli vücudumda dolanırken gözümün önüne gelen sahneler ile hızla geri çekildim ve Hyunjin'i ittim.Gözlerimi sıkıca kapayıp kendimi sakinleştirmeye çalışırken Hyunjin'in sesini duyamıyordum bile.
O Hyunjin'di, hayır Woojin değil. O burada değil o çok uzakta...Felixim aç gözlerini! Benim olduğunu biliyorsun?!yüzümde bir el hissettiğim de hızla başımı iki yana salladım. O gelmişti bana dokunuyordu! Bir kaç saniye içinde zaten bilincim kapanmıştı.
Hyunjin
Felix ile öpüşürken bi anda kötü olmuştu ve şoka girmiş gibi sayıklıyordu.
"O değil, o yok, o gitti."
Tek cümle buydu ağzından çıkan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love you like a love song ~hyunlix~ ✓
Genç Kurgu~tamamlandı~ Hikayenin önceki ismi 'Love' yeni ismi 'Love you like a love song' #hyunlix 4 30.05.2021 #leefelix 9 18.01.2022