/16\

1.2K 131 100
                                    



İyi okumalar bebeklerim 😚💖


Hyunjin


Lanet olsun! Lanet olsun!
Siktiğimin bir öpüğücü yüzünden salak gibi içmiştim ve bunu bedelini çok ağır ödüyordum, hatırlamayarak!

Cidden hiç bir bok hatırlamıyorum sadece eve geldiğimi Felix'in beni tuttuğunu bir iki terslediğimi daha sonra beni odaya taşıyıp yatağa yatırmasını hatılıyordum. Başka hiç bir bok yoktu.

Ne demiş olabilirim de bu kadar kırılmış olabilir aklım almıyor. Belki de bir şey yaptım.. sarhoş halde siktir ya! Kesin üstüne yürüdüm gece panik geçirdi!

Tam ayağa kalkıp Chan'ın yanına gidecektim ama aklıma bir şey geldi.

Hayal mayaldi ama hatırlıyorum, Felix kıyafetlerimi çıkarıp gidecekken onu yatağa çekmiştim ve öpmüştüm... SİKTİR HEMDE DUDAĞINDAN!

Lanet olsun bunu nasıl yaptım? Odada volta atarken ne yapacağımı düşünüyordum. En iyisi sabah bekleyip tekrar yanına gidip hatırladığımı söylemek ve özür dilemek. Bir öpücükten dolayı neden bu kadar kötü oldu bilmiyorum ama.

Biraz dans edip aklımı dağıtmalıydım, evet kesinlikle öyle yapacaktım.

Felix

Uykudan yüzüme koyulan ıslak bezler ile uyandım. Üşüdüğümü hissedip bezi alıp kenara atıcaktım ki bir el elimi durdurdu.
"Felix dur lütfen, ateşin var çok."
"Çok soğuk Chan!"
Yattığım yerde iki büklüm olmuştum.
"İyi olcaksın birazdan bebeğim sabret biraz."

Chan bezleri aldı tazelemek için ama hızla kenara çekildim.
"Felix... lütfen canım biraz daha ateşin böyle olursa hastaneye gitmek zorunda kalırız. O yüzden şu bezleri koymama izin ver."

Hastaneye gitmektense bezleri tercih ederdim.
"Tanrım! Chan lütfen üstüme bir şey ört."
Dişlerim titrerken bir andan da Chan'e yalvaran gözler ile bakıyordum. Bir anda birisi beni kucağına aldı. Bu kokuyu her yerde tanırdım, Hyunjin.
"Bırak beni!"

Kucağından inmek için debelenmeye bile mecalim yoktu. Chan ceketini alıp peşimizden gelmişti. "Lütfen hastaneye gitmeyelim! İyiyim ben Chan sadece üşüyorum o kadar."

Hyunjin kucağındaki ben ile yurdun kapısından çıkmış ve hızla arabaya binmişti.
Arabaya binince kucağından kayıp koltuğun diğer tarafına oturdum.
"Dokunma bana!"

Daha sonra bi anda her şey karardı ve gözlerim kapandı.

Hyunjin

Felix tekrar bayılınca onu kucağıma çektim, cidden aşırı derecede ateşi vardı. Doktoru aradığımız da beklememizin hata olduğunu ve direky hastaneye götürmemiz gerektiğini söylemişti.

Hastaneye geldiğimiz de kucağımda Felix ile hızla inip acilde ki sedyeye yatırdım.
"Yaklaşık 1 saattir ateşi böyle gün içersinde de çıktı ama serum ile ateşi inmişti."
Doktor başını sallayıp Felix'i yanımızdan aldı bizde kenarda ki koltuklara oturduk ve beklemeye başladık.

Yaklaşık 1 saat sonra Felix'i odaya aldıklarını ve ateşini düşürdüklerini söylemişlerdi tedbir amaçlı gece burda duracaktık. sabah vakti doktor tekrar muayene ettikten sonra çıkacaktık.

Love you like a love song  ~hyunlix~ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin