Bu bölüm aşk şeysi olduğu için bebek gibi yazarım olan hyunlixyy 'e ithafen yazdım umarım beğenirsin canım yazarım ♡İyi okumalar 😚💖
Felix
"Siktir canım!"
Gülümseyip başını hafif eğince oraya bayılıp kalıcağımı sandım. Bir insan evladı bu kadar nasıl şerefsiz ve MÜKEMMEL olabiliyordu?
"O kadar mı yakışıklı olmuşum."Bir süre daha yüzüne baktıktan sonra ağzıma kusma şekline sokup iğrençmiş olmuş gibi demeye çalıştım. Hemen gülümseyen suratı solmuştu ve kapüşonunu geri kapamıştı.
Tanrım ona trip atmam gerekiyor ama bunu o büzdüğü dudaklarına bakarak nasıl yapabilirdim ki.
Gözlerim kırmızı kalın dudaklarına dolanırken cidden azdığımı hissetmiştim. Siktir!Başımı yere eğip yanında geçerek otoparka doğru ilerledim arabama geldiğim de birisi -bu Hyunjin kesinlikle- beni kendine çekip göğüsüne yasladı. O güzel nane kokusu gelince vücudum titremiş ve derin bir nefes almıştım.
~
"Felix... beni dinlemelisin artık."
Arkamı dönüp yüzüne baktım,
"Neyi dinleyeceğim? Hyunjin, sen beni sürtük yerine koydun.. ve bunu sadece Changbin beni öptüğü için yaptın!"
1-2 dakika sesi gelmedi daha sonra arabaya binmek için önümü döndüğüm de sesini duydum.
Şarkı söylüyordu.
Gözlerimden yaşlar akarken ona dönemedim.
Şarkısını bitrdiğin de bana arkadan sarıldı.(Buraya ben şarkı seçmedim siz hangi şarkıyı isterseniz öyle düşünün ben yazarken Selena Gomez'in Love you like song dinleyerek yazdım ve bölüme de kattım)
"Felix... özür dilesem bile bir fayda olmayacağını biliyorum... ama elimden başka hiç bir şey gelmiyor! Keşke zamanı geriye alabilsem o gün seni... seni kıracağıma keşke kafamı kırabilseydim.
Felix bana bakar mısın?"Gözlerimde ki yaşları silip ona döndüm. O ise yüzüme yaklaşıp dudaklarını dudaklarıma bastırdı.
Öpmüyordu. Sadece bekliyordu. Benim onu affetmemi..1-2 saniye sonra dudaklarımdan ayrıldı, ve büyüleyici sesi ile konuşmaya başladı.
"I am hypnotized by your destiny"
Tekrar dudağımı öptü ve geri çekildi."You are magical, lyrical, beautiful"
Tekrar öptü her öpüşünde bir kaç saniye daha fazladan bekliyordu ve tekrar geri çekildi."You are and I want you to know baby"
Ve son kez dudağıma yapıştı bu sefer ayrılmasına izin vermeden ellerimi yanağına koydum ve öpücüğüne karşılık verdim.Bir kaç saniye sonra ayrıldık, gözlerimden yaşlar akarken ikimizde aynı cümleyi söyledik.
"I, I love you like a love song, baby..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love you like a love song ~hyunlix~ ✓
Teen Fiction~tamamlandı~ Hikayenin önceki ismi 'Love' yeni ismi 'Love you like a love song' #hyunlix 4 30.05.2021 #leefelix 9 18.01.2022