/14\

1.2K 167 87
                                    



İyi okumalarrrrr 😚💖





Felix

Yavaş adımlar ile üst kata çıktım, Lee know ve Changbin beni bekliyordu.

"Nerde kaldın Lix?"
Changbin konuşunca bir iki saniye algılayamadım ama daha sonra kapıdan dışarıya çıktım.
"Geldim iştee hadi gidelim."
"Hey, eğer yorgunsan başka gün çekebiliriz?"

Başımı olumsuz anlamda salladım kesinlikle bu gün evden uzaklaşmalıydım. Bana ne olduğunu biliyorum elbette, o Hyunjin denen benim grup arkadaşım kesinlikle bana kötü şeyler yapıyordu!

"Hadi ilk yemek alalım daha sonra geçelim nehirin oraya orda soruları cevaplarız?"
Lee know ortaya fikir atınca hepimiz onayladık.
"Tamamdır, hadi o zaman!"

Changbin vlogu başlatıp üçümüzü çekti daha sonrada kendimizi tanıtıp arabaya bindik Changbin bi andan hala vlogdaydı bu yüzden yüzümde ki o korkunç ifadeden kurtulmam lazımdı.

Umarım güzel bir video olurdu, çünkü Changbin vloglarına aşırı önem verirdi eğer beğenilmez ise aşırı aşırı üzülürdü.

Araba durunca yemek alıcağımızı anladım ve arabadan indim.
"Lee know sen dur istersen?"

Lee know başını salladı arbanın kapısı kapayıp Changbin'in koluna girdim ve kafeye girdik.
Yemekleri alıp çıktıktan sonra beraber yine konuşa konuşa arabaya geri geldik.

"Felix telefonun çaldı bir bak istersen."
Lee know telefonumu uzatınca elime alıp arayana baktım.

Annem aramıştı ona daha sonradan geri döneceğime dair mesaj yazdım. Araba durduğun da nehrin oraya geldiğimizi anladım ve arabadan indim.

Nehrin önüne bir örtü serip üstüne oturduk ve hepimiz kurulduktan sonra sıra sıra bütün istenilen şeyleri yapmıştık.

Üçümüz de mektup yazmıştık daha sonradan canlı yapıp üç kişi seçecektik rastgele.

"Eveett burda lee know için bir görev var Felix'i öpmesi gerekiyormuş?"
Lee know kusma hareketleri ile kaçmaya başlayınca kahkaha attım ve dudaklarımı büzüp ona baktım.

"Bu kadar mı kötü beni öpme düşüncesi? Merak etme bebeğim dudaktan değil yanaktan öpüceksin, hadi bana öpücük ver minnoş şey!"

Lee know ayağa kalktı ve nehre doğru koşmaya başladı. "ASLA SENİ ÖPMEM!"
Kahkaha atarak peşinden koştum ve arkadan sırtına atlayıp yere düşmesini sağladım.

"Siktir Felix ya!"
Yanağını ısırıp öpücük koydum ve geri çekildim.
"Sen öpmezsen ben öperim bebeğim."

"CHANGBİN ŞU SALAĞI ÜSTÜMDEN AL!"
Lee know bağırınca, Changbin gelip beni kucağına almıştı.

"Felix! Rahat bırak şunu hadi daha tavukları yicez!"

Tekrar örtünün üzerine geldiğimiz de Lee know konuşmaya başladı.
"Bu ısırığının intikamını çok kötü alıcam Felix götünü kollasan iyi edersin!"

Ona havadan öpücük attım o ise gözlerinde ki hain ışıldamalar ile bize döndü,
"Bence Changbin de seni öpebilir sonuçta gelen kişi dendi?"

Kaşlarımı çattım.
"Ne alaka salak onu gelen kişi için dediler."
"Tamam farketmez hayranlarımızın bizi ayıracağını sanmıyorum!"

Şeytanca gülümsedim Changbin de öpülmekten ve öpmekten nefret ederdi.
"O zaman sen öpeceksin Changbin!"
Hızla ona döndüğüm de başını olumsuz anlamda salladı gözlerimi devirdim o kadar mı çirkindim be!

Love you like a love song  ~hyunlix~ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin