/20\

1.2K 103 252
                                    



İyi okumalar miniklerim umarım beğenirsiniz
😚💖

Felix

Hyunjin ile uyandığımız da onu öpüp ayağa kalktım.
"Hyunjin sevgilim kalk hadi.."
"Biraz daha aşkım."

Gözlerimi devirip odadan çıktım ve mutfağa girdim. Çocuklar birazdan gelirdi ve onlara müthiş bir sofra kurmak istiyordum.

Yapacağım şeyleri tezgaha çıkartıp bütün her şeyi hazırlamıştım yaklaşık 1 saat içinde.
Masayı kurarken çalan zil hızla kapıya adımladım.

Bütün hepsi gelmişti, onları içeriye çekip ellerini yıkamalarını ve masaya gelmelerini söyleyip hızla Hyunjin'in odasına girdim.

Yatağa koşup hızla Hyunjin'in üstüne atladım.
"Siktir!"
Gözlerini hızla açıp bana baktığında gözlerini devirip elini yüzüme koyup yanağımı sıktı.

"Seni dövmek istiyorum!"
Uzanıp dudağımı öptüğün de öpücüğüne karşılık verdim daha sonra ayağa kalktım.

"Hadi çocuklar geldi, sende kalkta beraber kahvaltı yapalım."
Başını salladığın da bende odadan ayrıldım.

Mutfağa geçtiğim de hepsinin masaya kurulduğunu gördüm bende geçip oturdum daha sonra Hyunjin de gelip masaya oturdu.

Changbin: Ellerine sağlık bebeğim çok güzel olmuş.
Gülümseyip öpücük attım havadan.
hepsi aynı şeyleri söylediğin de gülümsedim ve yemeğime odaklandım.

Minho: Üçümüz birlikte yayın açalım diyorum olur mu sizin için?

Minho Hyunjin ile bana dönmüştü. Başımı salladım ve onu onayladım.

Çocuklara hala Sevgili olduğumuzu söylememiştik. Akşam söylemeyi aklıma not etmiştim ve daha sonra masadan kalkıp üstümü değiştirmek adına Changbin ile olan odaya geçtim ve rahat bir takım çıkardım.

Eşofmanımın altını giyindiğim sırada odaya Changbin daldı.

Elimi dişlerime götürüp damağıma vurdum.
"Ay ödüm koptu Changbin!"
Changbin özür diler gibi bakıp hızla odadan çıktı, onun bu hallerini beni şaşırtıyordu. Normalde umursamaz gelir sarılırdı ama artık eskisi gibi sarılmıyordu bana...

Umursamamaya çalışıp -sebebi Hyun ve Minhonun beni beklemesi- üstüme siyah swetimi geçirip odadan çıktım ve alt kata indim.

Minho ve Hyunjin itişerek şarkı listesini düzenliyordu. Bende geçip telefonumdan yayını açtım.

"Selam bebeklerim hoş geldinizzz"
Elimi kalp yapıp öne uzattığım da gözüm arkada ki bana dik dik bakan Hyunjin'e kaydı, ona alttan gülümseyip tekrar canlıya döndüm.

Beraber yarım saate yakın dans etmiştik o kadar güzeldi ki.
Dans etmek bana aşırı iyi geliyordu.

Beraber yayını kapattıktan sonra kendimizi deri koltuğa bıraktık. Başımı Hyunjin'in bacağına koyup telefonumu elime aldım ve instagrama girdim.

Realstraykıds

Realstraykıds

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Love you like a love song  ~hyunlix~ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin