İyi okumalar 😚💖Hyunjin
Felix ile bu gün Kore'ye dönecektik, bu yüzden erken kalkmıştım.
Umarım bana karşı korkusu biraz azalmıştır... geçen seferki gibi olmasını istemiyorum.Odadaki lavaboya girip hızla işlerimi hallettim ve üstüme düzgün şeyler giyip odadan çıkıp yan odanın önüne geçtim. Derin bir nefes alıp kapıyı tıklattım ve içeriden gel sesini duyunca içeriye girdim.
Felix uyanmış ve banyodan çıkmış saçlarını kurutuyordu. "Gelebilir miyim sev.. Felix?"
Son anda kendimi frenleyip Felix'e baktım.
O elinde ki kurutma makinasını bırakıp bana doğru yaklaştı ve minik kollarını belime sardı."Özür dilerim, seni çok üzüyorum değil mi?"
Kollarımı hızla ona sardım ve saçlarına öpücük bıraktım.
"Asla böyle düşünme miniğim.. tamam mı? Asıl ben özür dilerim sana kötü şeyler hatırlattığım için..."Başını kaldırıp dudağıma öpücük koydu.
"Seni seviyorum Hyunjin.. bazı şeyleri aşmam benim için zaman alacak bunu biliyorsun. Ama bu sürede kendini suçlama tamam mı?"
Başımı sallayıp bende dudaklarını öptüm ve geri çekildim."Bende seni seviyorum sevgilim.."
Felix hazır olunca beraber evden çıktık. Bana buraları gezdirecekti.
"İlk kahvaltıya gidelim olur mu Hyunjin?"
Kaşlarımı çatıp ona baktım,"Bana neden ismimle hitap ediyorsun?"
"Ne dememi istersin?"
"Sevgilim, aşkım, canım, bir tanem bunlara okeyim ama ismimle hitap etmeni sevmiyorum."Başını sallayıp uzandı ve yanağıma öpücük koydu. "Denerim."
Beraber arabaya bindik ve Felix'in arabayı çalıştırması ile başımı koltuğa yaslayıp onun güzel yüzünü incelemeye başladım.
Kısa süre bakışlarını yoldan ayırıp bana baktı, benim ona baktığımı görünce utançla gülümseyip başını iki yana salladı.
"Hey... bana öyle bakma."
"Nasıl bakıyor muşum?"Tekrar gözleri beni buldu sonra hızla yola çevirdi.
"Yi... yiyecekmiş gibi! Tanrı aşkına Hyunjin korkutuyorsun beni!"Hızla uzanıp yanağını öptüm ve elimi viteste ki elinin üzerine koydum.
"Her an seni yiyebilirim çünkü, sevgilim."Gözlerini bana daha sonra viteste ki ellerimize çevirdi, ardından gülümseyip tekrar yola odaklandı.
Hwanghyunjin1
881.301 k beğeni yorumlar kapatıldı
@leefelix
Felixcam
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love you like a love song ~hyunlix~ ✓
Teen Fiction~tamamlandı~ Hikayenin önceki ismi 'Love' yeni ismi 'Love you like a love song' #hyunlix 4 30.05.2021 #leefelix 9 18.01.2022