/Final\

1.2K 114 153
                                    


Bölümü bu fotoğrafı bana bahşettiği için Berenengl 'e ithaf ediyorum

Final 🥺
Ayğğğ duygulandım
Neyse ağlamıcam bölüme geçin ve bölüm sonu şeysini de okuyun

Minik bir smut var bunu göz önünde bulundurarak okuyun.

İyi okumalar 😚💖



Felix


1 yıl sonra

Sabah Hyunjin'in göğüsünde uyanmıştım.
Biraz diklenip yüzüne baktım, o kadar güzeldi ki. Eğilip kalın dudaklarına uzun bir öpücük koydum ve geri çekildim.

Hyunjin kıpırdanıp geri çekildi, tekrar eğilip bu sefer daha uzun bir öpücük koydum. Hyunjin homurdandı. "Felix! Uslu dur."

Onu umursamayıp tekrar uzandım ve bu sefer alt dudağını dişlerimin arasına alıp ısırdım.
"Siktir! FELİX AKLINI MI KAÇIRDIN?"
Beni hızla altına alıp üstüme çıkınca ona gülümsedim.

"Hı hı."
Uzanıp dudağını öptüm ve geri çekildim.
Hyunjin'in gözleri koyulaşmaya başlayınca altında kıpırdandım.

"Felix. Şu an seni... seni... siktir! Felix eline sahip çık! YEMİN EDERİM SONU KÖTÜ BİTER."

Hyunjin'e dudaklarımı uzatarak baktım ve elimi bacağının arasına götürüp minik Hyunjin'i sıktım.

Hyunjin değişik bir inleme sesi çıkarıp hızla dudağıma yapıştı o kadar hızlı öpüyordu ki bi an cidden korkmuştum.

Bir kaç dakika sonra nefesim kesilince hızla ondan ayrıldım.
"Felix... beni delirtiyorsun sevgilim.. bu işin sonu iyi bitmeyecek!"
Hyunjin elini kalçama götürüp sıktığında Hyunjin'e yaklaşıp sürtündüm ve inledim.

"Bitmesin o zaman daddy..."
Gözleri kararmış ve hızla dudaklarıma yapışmıştı.

Canım acıdığı için inledim ve elimi Hyunjin'in saçlarına çıkarıp çektim.
Hyunjin'in ona daddy diye seslenmeme ne kadar azdığını biliyordum!

Hyunjin üstümde ki tişörtü hızla çıkarıp dudaklarını boynuma götürdü ve yavaş yavaş aşağıya indi. Göğüs ucumu ısırdığın da kendimi ona bastırdım.

"Ah... Hyunnie..." Eli pantolonuma gitti ve fermuarı açıp pantolonumu çıkardı. Bende minik ellerim ile onun üstünde ki tişörtü çıkarmasına yardım ettim ve fermuarını açmak için elimi pantolonuna götürdüm.
Siktir açamıyorum.

"Sevgilim bana bırak."
Hyunjin konuştu daha sonra fermuarını açıp pantolonu çıkardı ve kenara fırlattı.

Tekrar üstüme çıkıp elini kalçama attı ve tutup sıktı, "Şu minik bebekler için ölebilirim sevgilim!" Eğilip kalçamı öptüğün de utançla gülümseyip başımı yastığa gömdüm.

"Acele etsen iyi olur Hyunjin-ah"
Hyunjin tekrar üstümde yükselip dudaklarımı birleştirdi ve bir eli ile iç çamaşırımı çıkardı.
Karşısında çıplak durmak ben hala çok utandırıyordu.

Hızla elim ile açıkta olan yerimi kaparken Hyunjin elimi çekmiş ve benimkini eline almıştı. Onun dokunuşu ile başımı hızla geriye attım, siktir!

"Günümüz uzun olacak sevgilim.."

(ÇOK UTANDIRICIYDI)

Ertesi Sabah Hyunjin

Love you like a love song  ~hyunlix~ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin