İyi okumalar 😚💖Felix
Birisi beni kucağına alınca gözlerimi bile açamamıştım sırtımın acısından. Daha sonra bedenim salonun deri kaplı koltukları ile birleşince gözlerimi araladım.
Hyunjin saçlarımı düzeltip bana gülümsedi ve saçıma öpücük koydu. Tanrım nefes alamıyorum sanırım... derin nefes al Felix hayır seni öpmedi hayır... SİKTİR AMK BENİM SAÇIMI ÖPTÜ!
"İyi misin?"
Başımı salladım acısı vardı ama katlanamayacak kadar değildi. Ayrıca Hyunjin bana böyle bakarken acı mı kalırdı?
Hyunjin yanımdan kalktığı sırada direk yanıma Chan oturdu, kaşlarımı çatıp bakışlarımı duvara çevirdim."Felixshiii... çok özür dilerim cidden."
Omuz silkip dil çıkardım ve arkamı döndüm tabi hesaba katmadığım sırtımda ki ağrıydı. Ağzımdan küçük bi inleme sesini çıkınca Chan hyung beni kucakladı, ağzım açıp konuşçakken kelimeleri ağzıma tıktı.
"Hyunjin... Felix'in kimliğini getirsene içerden." "Hayır gerek yok doktora beni bırakır mısın yere Chan hyung?"
Chan başını iki yana salladı ve beni evden çıkarmak için adımlarını kapıya yöneltti. Gözlerim etrafta dolanırken Changbin'e takıldı bakışlarım. kaşlarını çatmış beni izliyordu gözümle ona işaret versem de asla anlamamıştı.
"Changbin hyung beni kurtar, ya yemin ederim iyiyim krem sürelim yeter hem Hyunjin krem almaya gitmişti gelir şimdi... hah bak geldi."
Hyunjin ilk bana daha sonra Chan'a baktı ve konuşmaya başladı. "Felix'i ver bana krem süreyim bu krem iyi gelir sırtına."
Chan başını olumsuz anlamda salladığın da, hızla döndüm ve kolunu ısırdım. az kalsın Chan beni tekrar düşürüyordu ama hızla kucağından inip yavaş adımlar ile Hyunjin'in arkasına koştum ve koluna sıkı sıkı sarıldım.
"Kahramanımmm kurtar beni lütfen!"
Başını salladı ve Chan ile bir şeyler konuşup beni odama kadar taşıdı. Odaya girdiğimizde üzerim de ki swet'i çıkarıp kenara fırlattım ve yatağıma uzandım. Hyunjin yatağa oturdu ve kremi açıp yavaşça sırtıma sürmeye başladı. Bir andan da masaj yapar gibiydi ve bu beni fazlasıyla delirtiyor du.
"Çok acıyor mu sırtın?"
"Hayır krem ve yüce ellerin iyi geldi, teşekkür ederim."Hyunjin yanımdan kalkınca sırt üstü döndüm ve kapıdan çıkmak üzere olan Hyunjin ile ona seslendim.
"Jinnie? Rica etsem Chan ile konuşur musun? Biraz dinlenmeye ihtiyacım var ama akşam provaya kesinlikle katılacağım."
"Katılma bu gün uzan ve dinlen biraz."
"Bu gün provaya katılmak zorundayım çok az bir zaman dilimi kaldı şarkımız için."
"Tamam ben söylerim sen uzan dinlen."
"Teşekkürler Jinnie."Havada öpücük attığım da o da karşılık verip gülümsedi ve odadan ayrıldı. Bende gözlerimi kapayıp uykumun kollarına kendimi bıraktım.
Gözlerimi araladığım da saat 9'a geliyordu. Yataktan doğrulup bir iki esneme hareketinden sonra ayağa kalktım. Uyumak çok iyi gelmişti.
Odadan çıkıp lavaboya girdim ve işlerimi halledip ayna da yanağıma baktım. Hafif şişti ve birazcık morluk vardı onun dışında o koca kırmızılığın gitmesi beni sevindirdi.
Lavabodan çıkıp adımlarımı mutfağa çevirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love you like a love song ~hyunlix~ ✓
Teen Fiction~tamamlandı~ Hikayenin önceki ismi 'Love' yeni ismi 'Love you like a love song' #hyunlix 4 30.05.2021 #leefelix 9 18.01.2022