Bu bölümü bebek znkaydu1 'e ithaf ediyorum umarım beğenirsin 🖤Ah Felix'im siyah saçla aşırı seksi bir bebek oluyorsun! Keşke saçlarını bir kaç günlüğüne siyah yapsan!
(Dileklerim kabul olmus)Hyunjin
Felix'i duvarla aramda sıkıştırıp tam konuşcakken bir anda çığlık attı. "Lütfen dokunma bana! Lütfen!" "Sakin ol benim Hyunjin!"
Felix kendini geri çekmeye çalışıp gözlerini yumdu ve daha çok çığlık atmaya başladı.
O sırada çocuklar kapıya geldi ve hızla kapıyı açtılar.Chan hızla eğilip Felix'i kucağına aldı.
"Felix! Kendine gel!" Felix'i yatağa yatırdığın da Felix kendini geri çekip gözlerini daha da sıkı yumdu ve daha sonra bir kaç saniye içinde bayıldı.Chan çocuklara hızla bağırıp bir şeyler getirmesini söylüyordu bense tamamen dona kalmış bir şekilde Felix'e bakıyordum.
"Ne oldu ona?" Chan gelip omuzumu sarsınca neye uğradığımı şaşırdım ve kendimi geri çektim. "Bi..bilmiyorum bi anda böyle oldu.." Jeongin içeriye iğne kutusu ile gelince kaşlarımı çattım ne iğnesiydi o?
Chan eline kutuyu aldı ve kutunun içinden küçük bir ilaç tüpü çıkardı şırıngayı doldurduktan sonra Felix'in yanına yaklaşıp omuzundan iğneyi vurdu.
Üzerime birinin atlaması ile sendeledim ve az kalsın yere düşüyordum. "Bir daha sakın! Sakın ona bunu yaşatmayacaksın duydun mu beni!" Changbin sinirle üstüme çıkmış ve yakama yapışmıştı.
"Ben... bir şey yapmadım."
Chan olaya müdahale edip Changbin'i tutup Seungmin'e seslendi. Seungmin Changbin'i alıp odadan çıktığın da Minho ve Jeongin'e de su getirmelerini söyleyip odadan kapı dışarı etti.
"Felix'i daha önce böyle görmemiştim. Neden böyle oldu Chan?"
Chan boynunu kıtlatıp bana döndü. Gözlerinde ki sinir ve kin o kadar yoğundu ki bir kaç saniyeliğine nefesimi tutmuştum.
"O hafta sen yoktun tabi.. Woojin Felix'i odaya kitlemiş üstüne yürüyünce Felix kaçmaya kalkışmış-"
Lafını Felix'in mırıltarı böldü Chan hızla yanımdan geçip Felix'in yanına gitti ve elini tuttu. Felix gözlerini açıp hızla geri çekildi.
"Dokunma! Yalvarırım..."
"Şşh benim Felix. Chan... Sakin ol yavaşça gözlerini aç ve bana bak... ben burdayım Hyunjin burda! Güvendesin... Merak etme yabancı kimse yok."Felix yavaşça gözlerini araladı odada göz gezdirirken benimle göz göze gelince hızla Chan'a sarıldı.
"Gitsin! Gitsin o Chan lütfenn. Korkuyorum."
Chan baş işareti ile odadan çıkmamı işaret edince kaşlarımı çatıp odadan çıktım. Lanet olsun.Felix
"Canım sakin ol! Şişh bana bak! Aynı şey olmadı tamam mı? Hyun-" "Adını söyleme.. o da yaklaştı bana ya.. ya bir şey yapsaydı bana!" Gözümden yaşlar akarken konuşmak aşırı zordu.
Chan gözümde ki yaşları sildi ve gözlerme öpücük koydu. "Sen onu seviyorsun ve onun nasıl birisi olduğunu çok iyi biliyorsun... şimdi sakin ol." "Ama..."
"Sakin ol hepimiz seni korumak için burdayız.. o olay bir daha asla yaşanmayacak Hyunjin ile hep yakındınız bunu sorun etmemelisin! Ve Hyunjin asla sana böyle bir şey yapmayacak tamam mı? Derin bir nefes al."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love you like a love song ~hyunlix~ ✓
Teen Fiction~tamamlandı~ Hikayenin önceki ismi 'Love' yeni ismi 'Love you like a love song' #hyunlix 4 30.05.2021 #leefelix 9 18.01.2022