🔘1🔘 Geç hadi şunu geç!

228 36 110
                                    

Hahahahahahaaaa!

Nasıl olduğuna dair hiçbir fikrim yok gerçekten. Sadece olmasını istedim ve oldu!

Mna kodumun telefonu normal bir alet değil ki! Dokununca olmadı işte! Ne bileyim ben?

Eeee? Ne anlatacağım şimdi ben burada?

Lan sadece benim aklımdan geçenler mi yazılacak? Çok acayip ya!

Sizi de katsak ya şuraya. Karşılıklı konuşma olurdu ne güzel.

Beyaz... Zihnine falan mı almaya çalışsan acaba hepimizi? Ya da getirin şu kollarınızı bana...

Maço gel şöyle! Yav deneyeceğim sadece! Ver lan şu elini!

Yok, olmuyor. Eeee, nasıl anlatacağım şimdi?

Ben de biliyorum yaşadığım şeyleri anlatacağımı da, nerden başlayacağım?

Lan ne zor şeymiş! Aklımdan ne geçse yazıyor. Bak bunu da yazıyor. Bunu da. Bunu... Eeeee! Başlayacam ama!

Tamam! Susun! Kafamı karıştırmayın.

Baştan itibaren anlatalım bakalım. Sizin söylediğiniz kısımları hatırlamıyorum ama ben. Benim aklımda sadece o garip rüyalar var. En iyi hatırladığım da şu beni rüyasından kovan adam. Tutturdu bu benim rüyam diye! Allah'ın manyağı!

Neyse işte, sonra Beyaz'ın belirdiğini hatırlıyorum gördüğüm bir rüyanın içinde. Sonrası da malum zaten. Bir kitapta okuduğuma emin olduğum o yere gittim. Arm... Babasını satayım, oraya dair okuduğum çoğu şeyi hatırlıyorum ama sadece bir kurgu olarak hatırlıyorum. Okuduğum bir hikayeydi ve yazarı devamını getirmeyince, kendim yazmaya başlamıştım orayla ilgili bir şeyler.

Lan gerçekten yaşadım mı ben o okuduğum şeyleri? Arm'da karşılaştığım o insanlar... Gerçekten oradalar mıydı şimdi?

Lan kes be! Ben de farkındayım sizin karşımda olduğunuzun ama yine de aklım almıyor işte!

Nasıl bir şeyin içindeyim ben ya!

Rüyadan çıktım lan! Rüyadan! Ben gerçek olduğuma eminim ama... Oradaydım işte! Arm'da... Bundan da eminim. Benden iki tane mi oldu şimdi bu dünyada? Vay babayın bıyıkları!

Eee, ya gerçek kendimi görürsem ne olur peki?

Şaka yapıyorsun!O zaman hiç denemeyelim bence. Çünkü ben yok olmak istemiyorum. Öbür Emre yok olsun anskim! Niye ben yok oluyorum lan karşılaşınca?

Yav tamam Leyla! Yazıyoruz işte! Acele ettirmeyin beni! Sıkıysa gel sen anlat! Bu Beyaz gibi bin sayfalık roman yazmadım ben daha önce! Yavaş yavaş alışacağız işte!

Beyin fakiri Sarı neydi ki, ikizi ne olsun? Bunların toptan ailesini pataklamak lazım!

Neyse işte lan! Girdik Arm denen yere. Önce iki gençle karşılaştım çıktığım yerde, sonra etrafıma bir ordu yığıldı resmen. Koruyucular mı ne diyorlar kendilerine. Herkesin "Deli" dediği, ismini sonuna kadar hak eden bir eleman öne çıktı ve küfretti suratıma. Diğerlerinin hepsi şaşkınlık içinde bakıyordu bana. Tanımadığım onlarca surat...

Sonra şu Mavi denen yaratık geldi. Elinde de mum...

Ne? Lan ne güzel başlamıştım anlatmaya! Girmesenize araya!

Beyaz... Hay ecdadını köpekler kovalasın! Ne oldu?

Lan oğlum uzay kafa, neden daha önce söylemedin bana?! Beyaz!..

Aha gidiyor kız! Yeminlen gidiyor! Beyaz saçmalama lan! Öleyim falan deme sakın!

Ne?

Leyl ne yapmam gerekiyorsa insan gibi... pardon melez gibi söyle! Şu kızı kurtar, bak söz veriyorum sana, az döveceğim o kardeşin olacak Alzheimer hastası salağı!

Ne? Lan kapatırım herhalde ne bileyim?

Tamam! Sus! Kapatmaya çalışacağım!

Lan bi'susun be!

Beyaz sakın geberme! Yoksa gittiğin yerde seni bulur, getirir, sonra ben gebertirim! Beni çıkardın o rüya evreninden, sen de bir yere gidemezsin lan!

Tamam! Susun ikiniz de! Konsantre olmaya çalışmam lazım!

Nasıl kapanıyorsun şarjına soktumunun aleti?! Nasıl?

Kapan!

Kapan ulan!

Kapansana haysiyetsiz or...

Açtım işte laaaaan! Yeni bir hesap açtıııım! HAhahaha!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin