Fethi son bir kez parfümünü sıkıp kabanını eline aldı. Tam dışarıya çıkacağı sırada durup aynadan tekrar kendini kontrol etti. Gördüğü görüntüyle beğeniyle gülümsedi.
Sonra kapıya yönelip Islık çalarak odadan çıktığı anda kendisine yaklaşan Feyzullah'a hafifçe göz kırptı.
"Hayırdır aslan, nereye?"
Bir yandan kabanını giyip bir yandan yürüyordu.
"Eve gidiyorum abi."
Adamın neşeli sesiyle bir şey demeden hafifçe tebessüm etti Fethi. Feyzullah da komutanını süzüp az önce Fethi'nin kendisine sorduğu soruyu ona yöneltti.
"Sen nereye böyle?"
Fethi, büyük bir sırıtışla ellerini ceplerine koydu.
"Sıkıldım alayda biraz dışarı çıkacağım."
Tam o sırada Feyzullah'ın arkasında gördüğü Eylem'e öpücük attı Fethi. Aralarında uzun bir mesafe olmasına rağmen şans eseri Eylem görmüştü bu hareketi. Kadın göz devirip odasına ilerlerken de dudaklarını dişleyip kadını süzdü arsızca. Bakışlarını kadından ayırmadan çıkışa doğru ilerlerken de Feyzullah'la dertleşmeye başladı.
"Bu kız çok fena Feyzullah. Aklımı başımdan alıyor."
Feyzullah, boğazını düzeltip kahkahasını yuttu.
"Eminim o da aynı şeyleri düşünüyordur abi."
Fethi, yürümeyi kesip sertçe Feyzullah'a baktı.
"Sen komutanınla dalga mı geçiyorsun lan. Bak alırım ayağımın altına seni."
Feyzullah ciddi ifadesini takınıp istemsizce ellerini iki yanında sabitledi.
"Estağfirullah komutanım. Ben öyle demek istemedim."
Fethi, sakin olmaya çalışarak etrafta bakışlarını dolaştırdı. Dikkatini Feyzullah'a verip işaret parmağını ona doğru sallayarak konuşmaya başladı.
"Bak dua et, kızı bekletmek istemiyorum, yoksa burada sabaha kadar şınav çektirirdim sana."
Feyzullah, bakışlarını korkuyla kaçırdığında Fethi devam etti.
"Neyse, bak bakayım nasıl görünüyorum."
Bir iki adım gerileyip kollarını hafifçe iki yana açtı. Feyzullah bakışlarını yavaşça Fethi de gezdirdi. İki elinin baş parmağını kaldırdıktan sonra da konuşmaya başladı.
"Müthiş görünüyorsun abi. Fazla yakışıklısın."
Fethi, havalı bir şekilde gülerek ellerini tekrar ceplerine yerleştirdi.
"Tamam çok şey yapma. Hadi git sen, karın beklemesin."
Feyzullah, adamı onaylayıp alaydan çıktığında Fethi de çağırdığı taksinin gelmesini beklemeye başladı.
~~~
Fethi, kapıyı açıp odasına girdiğinde elinden geldiğince sessiz olmaya çalışıyordu. Kabanını ve ayakkabılarını hızlıca çıkartıp havlularını aldığı sırada Ateş'in uykulu sesiyle dikkatini ona verdi.
"Günaydın casanova sevdiceğim. Hoş geldin."
Ateş'e bakıp gülümseyerek göz kırptı.
"Kelebeğim günaydın. Güzellik uykundan benim yüzümden uyanmadın ya?"
Sesine sevimlilik katsa da bu Ateş'in iğrenmesine sebep olmuştu.
"Uyandıran sen olduktan sonra bir önemi yok."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rayiha
RomanceDesem ki... İnan bana sevgilim inan Evimde şenliksin, bahçemde bahar; Ve soframda en eski şarap. Ben sende yaşıyorum, Sen bende hüküm sürmektesin.