Eylem arabayı Fethi'nin evinin önünde durdurup hızla apartmana girdi. Dört katlı binanın üçüncü katına çıkmak için basamakları tırmanırken sinirden tırnaklarını avucunun içine batırıyordu. Kapıyı çalıp bir süre açılmasını beklerken içeriden duyduğu adım sesleriyle duruşunu düzeltti. Kapının açılmasıyla da hiçbir şey söylemeden elini Fethi'nin çıplak göğsüne koyup içeri ittikten sonra kapıyı arkalarından kapattı. Fethi kadına bakıp gülümseyerek sarılmak için hamle yapınca Eylem ikinci kez elini adamın göğsüne koyup geri itti. Fethi şaşkınlıkla genç kadına bakarken dudaklarını dişledi.
"Ne oldu hayatım?"
Eylem sinirli bir kıkırtıyla çapraz bağlı küçük çantasını boynundan çıkarıp yere bıraktı.
"Ne mi oldu? Ne oldu öyle mi? Ya sen gerçekten hayatımda gördüğüm en gamsız herifsin. Allah seni kahretsin!"
Sonlara doğru yükselen sesiyle Fethi korkuyla yutkunup sevgilisinin küçük ellerini ellerinin arasına aldı.
"Eylem, gerçekten anlamıyorum ne oldu?"
Eylem gözünden peş peşe düşen yaşlara aldırmadan ellerini adamın büyük avuçlarından kurtarıp karnına koydu.
"Görüyorsun değil mi bebeğim, baban sevgilisinin doğum gününü unutmuş. Bir de 'ne oldu ki' diyor. Salak!"
Fethi büyük bir rahatlamayla başını geriye atıp derin bir nefes aldı.
"Eylem ödümü patlattın ya! Bir şey oldu sandım."
Eylem daha büyük bir sinirle salona doğru ilerlerken konuşmaya başladı.
"Ya daha ne olsun ya! Daha ne ol-"
Salona girdiğinde gördüğü şeyle aniden sesi kesilirken gözündeki yaşlar artmaya başladı. O hareketsiz bir şekilde odanın kapısında durmuş koltuğun üzerine boylu boyunca serilmiş gelinliğe ve yerdeki hediye paketlerine bakarken beline dolanan kollarla başını Fethi'nin omzuna yasladı.
"Fethi..."
Ağzını açıp bir şeyler söylemek istese de hem ne diyeceğini bilmiyor hem de ağlamaktan konuşamıyordu.
"Tüm sürprizi bozdun ama."
Fethi sahte bir sitemle çıkan sesiyle kadını daha sıkı sarmaladı. Eylem Fethi'nin kollarından çıkmadan ona doğru dönüp yüzünü avuçlarının arasına aldıktan sonra dudaklarına küçük bir öpücük bıraktı.
"Bu haliyle de çok güzel."
Bu sefer Fethi eğilip kadının dudaklarına bir öpücük bıraktıktan sonra yanağındaki yaşları sildi.
"Ee madem sürprizi bozdun o zaman git gelinliğine bak bakalım beğenecek misin?"
Eylem dudaklarından hafif bir kıkırtı dökülürken başını adamın omzuna koydu.
"Çok beğendim."
Fethi kaşları çatılırken elini kadının karnına koyup henüz altı haftalık bebeğine dokundu.
"Ama daha bakmadın."
Eylem derin bir nefes alıp elini adamın karnındaki elini üzerine koydu.
"Bakmama gerek yok."
Fethi yüzündeki gülümseme gittikçe büyürken kadının saçlarına küçük bir öpücük bıraktı.
"Biraz geç kaldım biliyorum ama gelinliği bir türlü paketleyemedim."
Eylem, başını Fethi'nin omzundan kaldırıp aşkla koyulaşan gözlerini gözlerine dikti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rayiha
RomanceDesem ki... İnan bana sevgilim inan Evimde şenliksin, bahçemde bahar; Ve soframda en eski şarap. Ben sende yaşıyorum, Sen bende hüküm sürmektesin.