سهون:اون پسر بی نهایت هورنی بنظر میرسید و با عصبای سهون بازی میکرد.
وقتی میدید که داره با دیلدو بفاک میره و عضوشو مثل یه توله ی خوب لیس میزنه میخواست این لذت براش تموم نشه..
دوباره موهای پست سرشو گرفت که لرزش هنجرش موقع ناله کردن رو حس کرد و این....
خیلی فاکی بنظر میرسید!نزدیک بود، اینو از تکونای شدید پایین تنش میتونست حس کنه پس دیلدو رو رو ازش خارج کرد که دوباره اشکای جونگین روی صورتش ریخت.
_اول ددی خالی میشه!
میتونست گیجیه جونگینو کاملا حس کنه اون پسر حتما خودش نبود، اما از این ورژنش لذت میبرد، از جونگین هورنی خوشش میومد چون حاضر بود هم از پایین و هم بالا به فاک بره..
نزدیک بود اما نمیخواست تمومش کنه پس از دهنش پیرون کشید عضوش روی گردن جونگین بود پایین تر رفت اروم اروم عقب میرفت و رد پریکام مثل خطی روی بدنش کشیده میشد جونگین با کلافگی نگاش میکرد این حسو دوست داشت اینکه جونگین منتظره تا اون حرکتی بزنه هر حرکتی بزنه اونو قبول میکنه چون نیاز داره چون سهون کنترل و تو دستش داره!
براش مهم نبود اگه پسرک روبه روش امروز با درد میخوابید اما میخواست وابستش کنه.
وقتی عضوشون بهم برخورد کرد با همون نگاه تاریک و خمار به چشمای جونگین خیره شد.
اون پسرک خیلی خام بود و با دیدن فقط نگاهش نفسشو حبس کرد و باز منتظر حرکتی بعدی شد.
اینبار سهون روشش فرق داشت خواست حرکت هاشو اروم و اسلوموشن انجام بده..
این برای کسی که عجله داشت و میخواست زود خلاص شه دردآور بود مگه نه؟
سرشو پایین اورد و زبونشو محکم اما اروم روی
قفسه ی سینه ی پسرک حرکت داد، اون توله با حس حرکات عمیق و ارومش پایین تنشو از زمین فاصله داد که بیشتر حسش کنه.مثل یه هرزه بنظر میرسید هرزه ای که میخواست عضوشو به عضو ددیش حقه کنه.
اما سهون این اجازه رو بهش نمیداد نه؟ هه، معلومه که نمیداد!
پهلوهاشو گرفت و با فشار سر جاش برگردوند و بالا اومد خط فک پسرک زیرشو لیس زدو روی گونش رفت مک ارومی زد و گذاشت نفسای داغش پسر و دیوونه کنه همینطورم شد!
جونگین مثل دیوونه ها اشک میریخت و میخواست پهلوهاشو از دست سهون دربیاره..
سهون وسوسه شده، وسوسه شد لباشو بچشه اون لبای کسی رو تا به حال نبوسیده بود..هیچوقت.
اما یک ثانیه خواست اونارو ببوسه.سریع از روش بلند شد خودشم تحریک شده بودو درد داشت پس صبر نکرد و برای بار سوم سوراخشو به فاک داد....به جیغ جونگین اهمیت نداد، عضوش و گرفت طوری که نتونه ارضاشه و بعد از چندین ضربه خالی شد سهون تا عضو پسرو از دستش خارج کرد پریکامش بیرون ریخت، و به پسر زیرشم اجازه داد ارضاشه.