Giriş

913 46 25
                                    

  8 Şubat 1999
İmge Iraz'dan

Kucağımda 1 saat önce doğmuş bebeğimi, Asel'i tutarken, gözlerimden 2 damla yaş firar etti. Bir Melez dünyaya getirmiştim... Çok kötü hissediyordum. Ne yapacaktık? Ne olacaktı? İdam edilecek miydik? Kafamdaki derin düşünce girdabında sürüklenirken konağın kapısının vurulması beni kendime getirdi.

  Büyücü kadın gelmişti. Asel'e biz büyüyü bozana kadar melezlik güçlerini kullanmasını engelleyecek Hindrun Büyüsü yapılacaktı. Kadın ağır adımlarla içeriye girdi ve tam karşıma oturdu. Baştan aşağı boş bakışlarını benim ve Asel'in üzerinde gezdirdi. Yavaşça yanıma yaklaştı ve Asel'i kucağına aldı. "1 saatliğine Asel'i alacağım, büyüyü burda yapamam siz burada bekleyeceksiniz."
Eşim Alar'la beraber ikimiz de başımızı salladık ve büyücü kadın konağın kapısını açarak usulca dışarı çıktı. Geniş Salonda Alar'la İkimiz de gözlerimizi buluşturduk. İkimizin de gözlerinde okuyabildiği tek şey vardı,
endişe...

Başımıza geleceklerden endişe ediyorduk, Asel'i kimse öğrenmemeliydi. Hem de hiç kimse. Onu bir sır gibi saklayarak büyütecektik, buna mecburduk. Yoksa ailecek idam edilecektik. Melez'ler çok güçlü ırklar olduğundan ve Alar ile ben de bu melezi oluşturduğumuz için olacaktı bu idam. Asel'e uzun yıllar boyunca hiçbirşey söylemeyecektik ve ona herşeyi anlatana kadar asla evin bahçesinden dışarıya adım atmasına izin vermeyecektik. Bunu yapmalıydık eğer Asel'i tespit ederlerse işte o zaman herşey biterdi. Aradan neredeyse 1 saat geçmişti ve konağın kapısı çalınca büyücü kadının geldiğini tahmin ederek Alar ile geniş holden geçerek kapıya ilerledik. Kapıyı açınca tahminimin doğru olduğunu anladım ve büyücü kadın Asel'i kucağıma verdi. Gizem ve hayret kırıntıları barındıran sesiyle bana bir adım yaklaşarak fısıldadı.

"Bu kız... Çok güçlü, daha önce eşi benzeri görülmemiş bir tür. Fakat hem senden geçen ateş gücü, hem de babasından geçen soğuk gücü aynı bedende birleştiği için güçleri aktif hale getirilirse, eğer soğuk veya ateş gücünden birisini etkisiz hale getirilmezse, günden güne ölümüne doğru adımlayacak. Çok güçlü olması kulağa iyi birşey gibi gelse de, aslında onun lanetiyle eş değer olacak. Asel yok olacak..."

Afalladım."Bu iki güçten bir tanesini yok edemez miyiz?"

"Bu sandığın kadar kolay birşey değil İmge... Asel'i dünyaya getirmek sonucunda büyük bir bedel ödeyeceksiniz. Sürekli diken üstüne olacaksınız. Size tek birşey söyleyeceğim, Asel'in güçlerini sakın aktif hale getirme girişiminde bulunarak aptallık etmeyin. Hayatı alt üst olur. Bu yüzden de Asel'i kimse bilmesin, duymasın, görmesin. Eğer Asel kıdemli bir kişi tarafından fark edilirse, melez olduğu anlaşılır ve işte o zaman artık hepinizin sonu görünür, Çok dikkat edin, çok."

Gizemli kadın son cümlesini üstüne bastırarak söyledi, arkasını dönerek hızla konağın bahçesinden çıktı. Kucağımda uyuyan minik Asel'ime baktık. Onu koruyacaktık, kimse onu bilmeyecekti. Çünkü başka çaremiz yoktu...


Emeğe saygı için oy verirseniz beni mutlu eder ve teşvik edersiniz 🦋

KIZIL'IN DÖNÜŞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin