Na oběd se Hagrid, Harry a Juliet vrátili do hostince, aby se posilnili před cestou do Bradavic. Při obědě vysvětlil Hagrid Juliet a Harrymu, že Bradavice mají čtyři koleje, do kterých žáky rozřazuje Moudrý klobouk atd. Nakonec se dostalo i na téma, kdo zabyl Lily a Jamese Potterovi. ,,Jeho jméno se neříká," snažil se vysvětlit Hagrid. ,,A proč? Ty se ho snad bojíš?" Zeptala se nechápavě Juliet. Hagrid zakroutil hlavou. ,,Ne, ale prostě...",,Tak proč ho nenapíšeš? Ty ho neumíš napsat?" přidal se Harry. ,,Ale," začal Hagrid a poté ztišil hlas ,, dobře. Jmenuje se...Voldemort" ,,Voldemort" ,,pss" zarazil Harryho Hagrid, protože to řekl dost nahlas. ,,Voldemort nám zabil rodiče?" Pokračoval Harry, ale teď už tišeji. Hagrid přikývl a naznačil,, že se o tom teď už víc nehodlá bavit.
Asi za hodinu už Harry s Juliet tlačili vozíky se zavazadly po nádraží. Na zavazadlech měl každý svou klec a sovu, co dostali od Hagrida a Juliet měla na krku řetízek s křížkem po mamince. Když se zastavili, Hagrid každému z nich dál jízdenku na vlak a pak se podíval na hodiny. ,,To už je tolik. Já budu muset. Brzo se uvidíme," rychle se rozloučil Hagrid. ,,Hagride, ale to je nějaká blbost, vždyť nástupiště 9 a 3/4 není," řekla zadumaná Juliet, ale když se otočila, Hagrid byl už pryč. Podívala se na bratra, ale ten jen pokrčil rameny. Oba dva se mlčky vydali hledat ono nástupiště. ,,8...9...10, vždyť žádné nástupiště 9 a 3/4 není," řekla Juliet. Harrymu to nedalo a tak se šel zeptat průvodčího, který postával u vlaku a vybavoval se s nějakou paní. ,,Pane, promiňte, ale mohl byste mi říct, kde najdu nástupiště 9 a 3/4?" zeptal se Harry. Průvodčí se na něho překvapeně podíval a změřil si ho pohledem. ,,Chceš si ze mě dělat blázny kluku?!" řekl a šel pryč. Juliet se škodlivě usmála. Harry jen protočil očima a vracel se k ní. ,,Tak jsem to aspoň zkusil, narozdíl od tebe," snažil se ji rozčílit. Juliet se však znovu ušklíbla a hned poté nasadila ten nejmilejší výraz, jaký svedla a vydala se za zrzavou rodinnou, která stála opodál. ,, Běžte, Frede a Georgi," ,,mami, jsi naše matka? Já jsem Fred," ,, promiň" mluvila zrzavá starší paní, zřejmě matka, se svými syny. ,, Dělám si srandu. Jsem George," usmál se jeden z těch dvou synů, kteří si byli podobní jako vejce vejci, a rozběhl se proti zdi. ,, Promiňte. Mohla byste mi říct, jak se dostanu na nástupiště 9 a 3/4? Víte, jedeme s bratrem poprvé a nikdo nám neřekl, jak se tam dostaneme," ptala se Juliet paní. ,,Ale jistě," usmála se na ni nazpět paní. ,,Ron jede taky poprvé," a poukázala na další zrzavou hlavu vedle sebe. Z druhé strany stála ještě holčička, která, podle Julietina úsudku, nejela. ,, Rozjedeš se přímo proti tomuto sloupu. Pokud jsi nervózní, tak se rozběhni," poradila paní Juliet, která se pořád ještě usmívala. ,, Děkuji Vám moc" poděkovala Juliet, otočila se na bratra a hlavou naznačila své úmysly. Harry přikývl. Jakmile zmizela paní i se svými dětmi za sloupem, Juliet se postavila přímo proti sloupu, nadechla se a rozběhla se. Když už to vypadalo, že narazí do sloupu, byla najednou na druhé straně. Když se rozhlédla, na levici měla červeno černý vlak a nad sebou nápis 9 3/4. Hned za ní se vynořil i Harry. Harry se nestačil rozkoukat, když si všiml, že jeho sestra zmizela. Vydal se tedy k vlaku, aby si do něho mohl dát zavazadla a nastolit do něho.
Juliet už nechtěla být s bratrem. Věděla, že když si s ním teď půjde někam sednout, všichni se budou starat jen o bratra a ji budou přehlížet. Nechtěla s ním být, prostě nechtěla a ani nemohla. Už ho měla dost. Po celém dni by s ním ještě měla strávit cestu vlakem? Tak to ani náhodou. Procházela kolem kupé a nahlížela do nich. U jednoho se zastavila. Seděli tam tři kluci-2 tlustí a tmavovlasí a jeden hubený a blonďatý. Opatrně otevřela dveře. ,, Omlouvám se, ale nemůžu si k vám přisednout?" zeptala se. Blonďatý vstal a šel přímo proti ní. ,,Jestli si nějaká mudlovská šmejdka, tak ne." Juliet nasadila svůj ironický úsměv, což blonďatého vyvedlo trochu z míry. ,,Jestli ses mě snažil urazit, tak se ti to nepovedlo. Určitě pochopíš, že po celým dni stráveným se svým egoistickým bratrem ho už mám po krk. Juliet Potterová, těší mě," ukončila svůj proslov a natáhla ruku. Všem třem klukům spadla brada. Po chvíli se kluk stojící před ní vzpamatoval a ruku přijal. ,,Draco Malfoy, těší mě," řekl a naznačil, že si může k nim sednout. Juliet zavřela dveře a sedla si. ,,Ne, tam ne. Crabbe, uhni se," řekl klukovi, který seděl naproti němu u okna. Crabbe se neochotně zvedl a poděkováním mu byl ironický úsměv od Juliet. ,,Jo a tady to je Goyle," ukázal na kluka vedle sebe a Juliet na něho s úšklebkem kývla. ,, Takže, ty jsi sestra slavného Harryho Pottera?" zeptal se Draco. Juliet protočila očima. ,,Jestli tě zajímá jen můj bratr, tak si ho běž najít a zeptej se ho třeba na to, kdy chodí spát," odsekla mu Juliet. Draco nevěděl, jak má reagovat. ,, Nechtěl jsem, aby ses rozzuřila, ale pochop, tvůj bratr je legendou," ,,zato já jsem nula. " Dokončila jeho větu Juliet. ,,To jsem neřekl, ale jak tak koukám, tak si budeme rozumět," ušklíbl se Draco. ,, Myslíš," oplatila mu ironický úšklebek Juliet. ,,Ano, máme stejný názor na tvého bratra. Takže, změníme téma, do jaké koleje by ses chtěla dostat?" Zeptal se Draco. Juliet to bylo docela i příjemné, protože se někdo zajímal konečně i o ni a nejen o jejího bratra, i když to tak že začátku moc nevypadalo. ,, Upřímně mi to je jedno. Hlavně ne na tu samou, kam půjde Harry. Nejradši bych se dostala tam, kam by to nikdo ode mě nečekal. Pokud se nemýlím, moji rodiče byli oba dva z Nebelvíru, že?" zeptala se Juliet, která nepouštěla oči z Draca. ,,Co mi můj otec vyprávěl, tak ano. Podle mě je nejlepší kolej Zmijozel," řekl pyšně Draco. Juliet ale jako kdyžby tu poslední větu neslyšela. ,, Takže budu předpokládat, že s největší pravděpodobností půjde bratr do Nebelvíru, takže já bych pak chtěla buď do Mrzimoru, Zmijozelu nebo Havraspáru," přemýšlela Juliet na hlas. Potom se rozhlédla i po zbylých dvou pasažérech, kteří byli v kupé. Ti si ji se zájmem prohlíželi. ,, Každopádně," začal Draco a Juliet se na něho opět podívala. ,, Počítej s tím, že jakmile tě bude tvůj bratr štvát, můžeš počítat s naší pomocí," usmál se Draco. Juliet se, jak u ní bylo zvykem, ironicky usmála a pokýval hlavou. ,, Děkuji."
Zbytek cesty si už jen povídali o tom, jak to vlastně chodí v kouzelnickém světě. Draco nezapomněl vyzdvihovat svou rodinu, tedy hlavně svého otce. Pak Juliet dokonce, i když neochotně, vysvětlil rozdíly mezi kouzelníky. Kdo je mudla atd. K večeru se vlak zastavil a děti, které už na sobě měli uniformy, vystoupili ven z vlaku. Venku už na ně čekal Hagrid a ten je měl za úkol odvést na hrad, respektive do školy čar a kouzel v Bradavicích.
ČTEŠ
Princezna Zmijozelu
FanfictionHarry Potter se svou, o půl roku starší sestrou, přijíždí do školy čar a kouzel v Bradavicích, aby zahájili svůj nový život. Její povaha se však zvrtne a Moudrý klobouk ji pošle do koleje, kam by si nikdo nepomyslel, že nějaký Potter půjde, ale ješt...