Po cestě vlakem si šli studenti sednout do Velké síně, kde proběhl rozřazovácí ceremoniál. Když si učitelé všimli Juliet, schytala nejen od Snapea, ale i od ostatních, kromě Brumbála, kyselý pohled. Když si Juliet prohlížela Nebelvírský stůl, nikde neviděla svého bratra a ani Rona. Nevadilo jí to. Po chvilce udělal Brumbál proslov o novém školním roce a až potom mohla opět začít hostina. I když si to Juliet nerada připouštěla, chyběla jí během prázdnin společnost lidí ze školy.
Pokoje dostali stejné, jako měli loni i se stejnými spolubydlícími, což se Juliet moc nezamlouvalo, ale zřejmě se s tím nedalo nic dělat. Nebo dalo? Juliet se ušklíbla, protože se jí v hlavě začaly honit různé myšlenky, že by možná šlo nějak zařídit, aby měla pokoj sama pro sebe, ale potřebovala vymyslet jak. Nechtělo se jí jít ještě spát a tak se ani nepřevlékala a šla do Zmijozelské společenské místnosti. Sedla si na pohovku a koukala do krbu. ,,Ty nespíš?" ozval se za ní dobře známý hlas. ,,Ne," odpověděla aniž by se podívala na dotyčného. Ten si sedl vedle ní. ,,Předpokládal jsem, že začneš být hyperaktivní až po čtrnácti dnech," řekl Draco a Juliet se ušklíbla. ,,Jdu se projít," řekla Juliet a vydala se k východu ze Zmijozelské koleje. ,,Blázníš?! Venku běhá určitě Snape," řekl Draco. ,,Myslím si, že teď je malá šance někoho z učitelů potkat, protože by nepředpokládali, že hned první noc někdo něco podnikne, takže Adios," řekla s úšklebkem Juliet, za kterou se za chvilku zavřely dveře.
Juliet procházela chladnými chodbami hradu. V tom uslyšela kroky a tak se schovala za nejbližší pilíř. Byl to Brumbál a profesorka McGonagallová a mířili si to přímo do Zmijozelské koleje. Docela dost spěchali, ale přesto je něco donutilo se zastavit. Podívali se za jeden z pilířů a uviděli tam Juliet. ,,Slečno Potterová, co tady děláte?" zeptala se nechápavě profesorka McGonagallová. Juliet s povzdechem vylezla z poza pilíře. ,,Nemůžu usnout," ,,měla byste se ale aspoň o to pokusit," odvětila jí profesorka přeměn. Juliet v tu chvíli ale něco napadlo. ,,Když ona Pancy strašně chrápe," řekla smutně a zároveň otráveně Juliet. ,,Každopádně půjdeš s náma," vložil se do toho Brumbál a Juliet místo odpovědi protočila očima, jak bylo jejím dobrým zvykem. Brumbál se překvapivě usmál a vydal se dál. Profesorka McGonagallová počkala, až se Juliet neochotně rozejde za Brumbálem a sama se vydala jako poslední.
Juliet už z dálky slyšela, jak ředitel její koleje na někoho ječí. ,,Kdyžby jste chodili do Zmijozelu, tak vás pošlu rovnou domů, ještě dnes," prskal na Harryho a Rona, když vcházeli do jeho kabinetu. U stolu stál i Filch s jeho kočkou a ironicky se usmíval. ,,Jenže..." ,,Jenže nejste, Severusi. Ředitelkou Nebelvírské koleje je profesorka McGonagallová," skočil mu do řeči Brumbál. ,,Pane řediteli. Tito dva chlapci..." ukázal Snape na Harryho a Rona. ,,Vím, co udělali, ale způsob trestu určí profesorka McGonagallová. A mimochodem, Severusi, v noci se vám toulají po škole studenti...Kam jdeš, Juliet?" zastavil Brumbál Juliet, která se snažila nenápadně odejít. ,,Támhle běžel medvěd, tak jsem si chtěla najít normálního kamaráda," řekla Juliet s ironickým úsměvem. ,,Pane Pottere a pane Weasley, pojďte se mnou," pokynula McGonagallová na Harryho a Rona a ti se vděčně za ní rozešli. ,,Můžete mi vysvětlit, slečno Potterová, co to zase vyvádíte?!" zuřil ještě pořád Snape. Brumbál se neměl moc k odchodu, ale nic neříkal. Se zájmem pozoroval svého vzteklého podřízeného a naproti němu dvanáctiletou holčičku, která si z něho vůbec nic nedělala a ke všemu si ještě zívla. ,,Jak jsem již řekla..." ,,Buďte ticho, když s váma mluvím!" neovládl se Snape. Juliet se přestala smát a uraženě pozvedla jedno obočí. Potom chtěla něco říct, ale pusu, kterou na malou chvíli otevřela, radši zase zavřela a místo svého plánovaného proslovu si zkřížila ruce. Snape se na ni vítězoslavně podíval a nepatrně se uklidnil. ,,To jste se chtěla pokochat Měsíčkem a nebo někoho zabít?!" pokračoval o trochu klidněji Snape. Juliet pokrčila rameny a ušklíbla se. ,,Byla byste od té lásky a odpověděla na mou otázku?!" ,,A co byste přesně chtěl slyšet?!" odpověděla na oko nechápavě Juliet a všimla si, že se Brumbál usmál. ,,Potterová, nedělejte, že jste mi nerozuměla," procedil mezi zuby ředitel Zmijozelu. ,,Má spolubydlící docela dost chrápe a ve společenské místnosti je Malfoy, tak jsem se šla projít," řekla z půlky pravdu Juliet. ,,Běžte! A na svůj pokoj! Jestli vás ještě dnes uvidím chodit po hradu, tak si mě nepřejte!" odsekl Snape, který už neměl na Juliet náladu. ,,To bude trochu problém, protože kdo mě omluví z vyučování?" neodpustila si poznámku Juliet. Snape, který už seděl, to nevydržel. ,,Veeeen!!!" vykřikl a prudce se postavil, že židle, na které původně seděl, se převrátila. Juliet se spokojeně otočila a s pískáním odešla pryč.
,,Ale Severusi. Neměl byste se tak rozčilovat," ,,Vy nemáte nic na práci?" slyšela Juliet ještě krátký rozhovor mezi Brumbálem a Snapem. Zbytek však už neslyšela. Přemýšlela, jestli se má vážně vrátit zpět a nebo to risknout a jít se projít ještě kousek. Nakonec se však rozhodla, že se vrátí zpět na kolej, protože nehodlala poslouchat další Snapeovi nesnesitelné hlášky. Juliet pomalu procházela chodbami Bradavického hradu a přemýšlela o tom, proč byl Snape asi tak vytočen. To už však vcházela do společenské místnosti Zmijozelu. Všimla si, že Draco stále sedí na pohovce a kouká do krbu. ,,Ty tu ještě jsi?" prohodila k němu Juliet. Draco se okamžitě podíval jejím směrem. ,,Byl jsem zvědavý, jak přijdeš," řekl a zkoumavě se koukal na Juliet. ,,Někoho jsi potkala?" zeptal se Draco. ,,No...jenom Brumbála, McGonagallovou, Harryho, Rona a Snapea s Filchem, jinak nikoho," řekla Juliet a Draco se plácl rukou do čela. ,,Já ti to říkal," řekl s úšklebkem. ,,Ale počkej," zarazila ho Juliet. ,,Brumbál šel s McGonagallovou za Snapem, u kterého byl Filch, který přivedl Harryho s Ronem přímo za Snapem, takže něco provedli. Snape zuřil," řekla stručně Juliet a Draco se usmál. ,,Chtěla jsem říct, ať nejsi škodlibý, ale musela bych se zamyslet i sama nad sebou, což se mi moc nechce," oznámila mu Juliet. ,,Snape byl naštvanej i na tebe, ne?" řekl Draco povýšeně. ,,No, něco na mě řval, ale já stejně neposlouchala," odvětila Juliet a šla si lehnout do svého pokoje. Když zavřela dveře, tak si uvědomila, že o tom chrápání vlastně taky nelhala.
Už po několikáté se Juliet probudila. Vzdala pokus o to, aby znovu usla, tak si vytáhla hůlku a knihu. ,,Lumos," zašeptala a hůlka se rozsvítila. Otevřela si knížku a začala si číst. Ráno bude zajímavé vysvětlovat, proč nejsem vyspalá, ale co už, pomyslela si Juliet a začetla se do knížky...
ČTEŠ
Princezna Zmijozelu
FanfictionHarry Potter se svou, o půl roku starší sestrou, přijíždí do školy čar a kouzel v Bradavicích, aby zahájili svůj nový život. Její povaha se však zvrtne a Moudrý klobouk ji pošle do koleje, kam by si nikdo nepomyslel, že nějaký Potter půjde, ale ješt...